2011. december 28., szerda

2 éves múlt a To-be-glamorous + az év kedvenc bejegyzései

Úgy tűnik kezdek veterán bloggerina lenni, mert már a második évfordulót hagytam el. Ez persze azt is jelenti, hogy én is 2 évvel öregebb vagyok, de ebbe inkább nem is szeretnék belegondolni. :) Rengeteg mindent tanultam az elmúlt két év alatt, a blog írása közben az én stílusom is finomodott (mind az alkotói, mind a divatbeli) és egynéhány olvasót is sikerült becserkésznem. Ezúton is szeretném megköszönni, hogy olvastok - még ha nincs is rendszeres bejegyzés - és, hogy néha visszajelzéseket is küldtök a munkásságomat illetően.

Továbbra is várom az javaslatokat, bírálatokat, ötleteket, hogy blog is, és én is fejlődni tudjunk. Most pedig összegyűjtöttem, hogy hónapról hónapra mik voltak az én kedvenceim.
JanuárÚj kedvenc: a hótaposó

Ez a bejegyzés még most is aktuális, és egy pár hónapig még az is marad. Nekem az egyik legkellemesebb csalódás volt ez a darab. Idén is szívesen viselem, akkor pedig szívesen írtam róla.

FebruárDobd fel a szerelésed egy harisnyával!

Szintén egy örök aktuális bejegyzés. A színes harisnyák egyébként is a kedvenceim közé tartoznak: télen vastagabb, tavasszal és ősszel pedig vékonyabb kiszerelésben megvásárolhatóak. Egy egyszerű fekete szettet is megbolondíthatsz például egy élénk piros harisnyával. Olcsóbb is, mint mindig lecserélni a ruhatáradat.

MárciusEgy kis tavasz férfiaknak!

Nagyon ritka, hogy én férfi divatról írok - ezt meghagyom a szakavatott kollégáknak. A Dolce&Gabbana kollekciója mégis levett a lábamról, szerintem nagyon eltalálták.

ÁprilisÍgy frissül a ruhatár - 2011 tavasz

Az év egyetlen személyes bejegyzése tőlem, ezért soroltam be a kedvencek közé. Általában véve nem szeretem a saját ruháimat mutogatni, mert ez a blog nem azért készül, hanem hogy stílustippeket osszunk meg egymással. Mégis megtört a jég, és írtam egy saját haul bejegyzést. Élveztem, de a közeljövőben sem ez lesz szerintem a fő irányvonal.

MájusTrendriadó: Color-blocking

Két okból vagyok büszke erre a bejegyzésre: mert nagyon tetszik ez a trend, és bárki kifejezheti vele az egyediségét, és mert nagyon sokan még csak most kezdenek róla írni. Mivel én már fél éve megtettem, kicsit naprakésznek érzem magam tőle. De lehet, hogy ez csak az én hülyeségem.

JúniusSzínsuli 1. - Kék

A nyáron bőven volt szabadidőm, így elkészítettem az első hosszabb lélegzetvételű sorozatot. A színek jelentése nagyon fontos az öltözékünkben, ezért jó, ha tudjuk, milyen benyomása van rólunk a külvilágnak. Ráadásként a divatrajz.hu is ekkor figyelt fel rám, amit most is köszönök, és igazán büszkeséggel tölt el.

Június: Csomagolj!

Egy kis csomagolási útikalauz rövidebb nyári kiruccanásokra, vagy ha nincs kedved sok mindent vinni. Szerencsére megint sikerült olyan bejegyzést írni, ami időtálló, ami nem is baj, hiszen ez az egyik fő célom, hogy a bejegyzések újraolvashatóak legyenek, és hasznosak.

Augusztus: Max Factor - Colour Elixír ajakrúzs TESZT

Ebben az évben terméktesztekkel is sikerült bővíteni a repertoárt, amit szintén nagyon élveztem. Nem vagyok hivatalos beautyblogger, inkább a divat részét szeretem, de ezeket is öröm volt elkészíteni, még ha az amatőrségem rontott is a bejegyzés minőségén. Ráadásul ez a rúzs volt az első nyereményem is.

SzeptemberMit vegyél, hogy ősszel (is) sikkes legyél?

Újabb stílusbejegyzés, mert mégis csak ezt érzem magamhoz a legközelebb. Szerintem ezt a bejegyzést jövőre is elő fogom venni.

OktóberHogyan...találjuk meg a(z őszi) stílusunkat?

Egy új sorozat első része, amit jövőre is tervezek folytatni. Ez az egyik, amit nagyon szeretek ebben a blogban, csak sajnos ezeket nagyon időigényes kidolgozni, időm meg nem sok volt év végén. Szerintem nagyon hasznos tippek vannak benne. :)

NovemberIrány a szépségrehab!

Megint egy kis szépség...Tippek a zord időjárás ellen, amit bármikor bevethetsz! Nem árt jegyzetelni!

December: Szépségnapló - December

Még egy állandó sorozat, ami még nem kiforrott, de hónapról hónapra remélem tökéletesedni fog. Mert egy nőnek mindig nőnek kell maradnia, akkor is, ha nincs ideje saját magára...

Nekem ezek voltak a kedvenceim idén. Remélem jövőre is velem tartotok, hogy együtt térképezzük fel az új divatirányzatokat, stílusokat, üzleteket, szépségápolási - és sminktermékeket, illetve saját magunkat! :)

Puszi: T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...