2011. február 6., vasárnap

Dobd fel a szerelésed egy harisnyával!

Emlékszem mikor nem voltam több 5 évesnél, odakinn süvített a jéghideg szél, és anyukám próbált engem belerángatni a legalább 90 den-es (de mindenesetre elég vastag) drapp színű kötött harisnyámba, aminek én foggal-körömmel próbáltam ellenállni. Végül aztán mindig sikerült meggyőzni, hogy nincsen más megoldás, és én nagyon nem akartam emiatt elkésni az óvódából.

De akkoriban megragadt bennem az a gondolkodásmód, hogy a harisnya igenis az ellenségem, és csak legyek egyszer felnőtt, biztosan soha többet nem fogom hordani. Mert hát macerás felhúzni, és különben is vastag, arról nem beszélve hogy akkor szoknyát is kap hozzá az ember, amit megint csak a hátam közepére kívántam akkoriban, főleg hogy más lánya mehetett nadrágban.

Azóta persze eltelt egy kis idő, és a hozzáállásom is változott a harisnyák terén. Köszönhető ez persze a divat fejlődésének, hiszen ma már mindenféle mintájú és színű darabot kaphat az ember stílusának és hangulatának megfelelően. Mivel itt a tavasz (szó szerint ezt hallottam a rádiós műsorvezetőtől:)) lassan el is kezdhetjük hordani őket. Különösen a színes darabokra szeretném felhívni a figyelmed:

Balról: Chloe Beckerman, Audrey Dettmar és Rebecca Roe
Egy-egy ilyen darabbal pillanatok alatt feldobod az öltözékedet, ahogy az Chloe Beckerman-tól is ellesheted. Ha túl szürkén festesz, egy harsogó rózsaszín pártól máris jobban fogod érezni magad. Persze nagyon sokan ódzkodnak a rózsaszíntől és borzalmasnak találják, de a színek tárháza végtelen. Amennyiben Hupikék Törpikének sem félsz beöltözni (Audrey Dettmar ruháitól Neked nem Törpapa jut eszedbe???), esetleg farsangra jó murinak tartod, úgy ruházz be egy királykék darabba. Nekem személy szerint a piros jön be a legjobban: sötét drapp kardigán, fekete ruha és szandál, mindez felfrissítve ezzel az élénk színnel... látszik, hogy a leányzó is divatblogger.

Balról:a divatblogger Claire Geist, Lucrecia Chan és Christine Cameron
Persze, ha az erős színek nem a te világod, itt vannak ezek a vékony mintás darabok, amiket bátran hordhatsz. Nem fontos iskolás lánynak öltöznöd természetesen, igaz, ezeknek a harisnyáknak ajánlott vele járója egy derékig érő kiskabát, vagy egy blézer. Igazán jó átmenet egy ilyen darab a neccharisnya és a vastag kötött párja között. Szerintem érdemes meggondolni, hogy egyet beszerezz. Persze, mint már említettem, a rövid szoknyák órája ütött, de ezeket hosszabbal is ugyanolyan sikkesen lehet hordani.

Én még tavaly beszereztem egy lilát, egy pirosat és egy okkersárgát a 2010-es tavaszi Glamour-napokon. Azóta is mind a három szuper állapotban van, egyik sem szakadt vagy feslett ki. Ezért a Calzedonia termékeit bátran ajánlom Neked is. Elsőre drágábbak ugyan, mint egy harisnya általában, de érdemes a jó minőségbe fektetni. Ha megjött a kedved hozzá, jó kísérletezést!

Puszi:T

U.i:. ha van esetleg valamilyen téma amiről szívesen olvasnál, vagy bizonytalan vagy egy-két darabot illetően, hogy hogyan hordd, írd meg bátran kommentbe, és találunk rá megoldást.:)

Forrás: stylist.com

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Köszi a kedves kommentet! Nagyon örülök neki, h olvasod a blogomat!:)
    Csak bíztatni tudlak a blog írással, mert nagyon sok örömet okoz és sikerélményt!:)) Csak, így tovább szuper a blogod!

    Szép napot!

    xoxo
    Festy

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon köszönöm, hogy válaszoltál:) Kifejezetten nagy elismerésnek számít tőled :)

    Puszi: T

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...