2011. augusztus 19., péntek

Max Factor - Colour Elixír ajakrúzs TESZT

Életem első nyereménye ez a rúzs, így hihetetlenül büszke vagyok rá, hogy idő előtt tesztelhetem. A köszönet a Max Factornak és a Primőr Kozmetikai Kft.-nek jár, akiknek nem lehetek elég hálás a lehetőségért.

A nyereményjátékban találomra küldtek ki egy színt, így nagyon izgultam, hogy vajon milyet fogok kapni. Általában rózsaszínes vagy bézses árnyalatokat hordok, így nagyon bíztam benne, hogy az árnyalat a lehető legmesszebb esik majd ezektől. Így is lett, a 853-as Chilli fantázianévvel ellátott darab lett az enyém, igazi kis őszi szín. Lehet, hogy sohasem próbáltam volna ki másképpen ezt a színvilágot.

A csomagot kibontva én már meg lettem véve - a csomagolás valami gyönyörű, az arany szín első érzésre is a luxus hatását kelti, és akkor még ki sem lett próbálva a termék. A kupaknak jó a kiképzése nagyon, csak erőteljesebb húzásra jön le, ami nálam plusz pont. (Gondolom nem én vagyok az egyetlen aki járt már úgy, hogy a táskájában leesett a kupak a rúzsáról és a, összekent minden egyebet b, letört a rúzs fél feje)

A rúzs fején megtalálható a jól ismert Max Factor "x" is. (Fényképezés közben összekentem a szélét, bocsi :). A Colour Elixír ajakrúzs 4 színcsaládjával ismerkedhetsz meg: rózsaszínes árnyalatok, vörös színek, barnák és  mályvaszínűek.Nem vagyok nagy sminkszakértő, de gondolom a Chilli a vörösekhez tartozik.

Először egy rétegben kentem fel egy vékony ajakecsettel. Ha jól megnézed apró aranycsillámokat is felfedezhetsz a színben, alapjában véve viszont egy rétegben szerintem igen visszafogott hatást el lehet érni. A rúzs legnagyobb erőssége, hogy 60%-os Elixír összetevővel rendelkezik (innen a név!) ami olyan összetevőket  tartalmaz mint a shea- avocado,- és aloevaj és egy kis antioxidáns hatású fehér teakivonat. Izgalmasan hangzik mi? Nekem olyan, mint egy ajak-vitaminbomba.

Ennek a tulajdonságának köszönhetően tökéletesen hidratál, és feltölti az ajkakon levő összes repedést, anélkül, hogy összecsomósodna vagy megülne a mélyedésekben. Kicsit krémes érzést ad a szájon. (Én általában mindig kentem ajakápolót rúzs fölé, ezzel viszont el lehet felejteni végre a plusz munkát).
Felkentem utána még egy rétegben, most már ecset nélkül, de az árnyalat csak egy picivel lett sötétebb. Tehát annyira nem építhető, de ha az első réteget szépen eloszlatod a szádon, nincs is rá szükség. Ha nem piszkálod akkor órákig fent marad, a kopás a krémes állag miatt sem jellemző.

Ittam benne: vékony réteg kopott le, az üvegpoháron meglátszott, a számon a hiány egyáltalán nem. Persze ha az ember lánya már ilyen rúzst visel, tanuljon meg hölgy módjára inni :) Ha mindenképpen kell a hátrány az az, hogy ha újra fel akarod tenni, érdemes teljesen letörölni az előző réteget valami nedvesebb papírral, mert a "vitaminos" állag miatt elkezd maszatolódni ha csak javítgatni próbálod az előző festést.

Összefoglalva nekem nagyon tetszett, és alig várom, hogy megjelenjen az üzletekben, hogy egy hozzám jobban passzoló árnyalattal (is) megajándékozhassam magam. A rúzs szeptembertől kapható lesz minden állvánnyal rendelkező drogériában és hipermarketben. Ajánlott fogyasztói ár: 2899 Ft. Szerintem csapj majd le rá!

Puszi: T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...