2011. augusztus 11., csütörtök

Essence - You Rock! kollekció + szemhéjpúder-paletták TESZT

A bejegyzés apropója, hogy a minap, amikor betévedtem a Rossmannba láttam meg, hogy nagyon sok Essence termék 299 Ft-ra lett leárazva. Nincs ebben semmi különös, mert régebben is csinált már ilyen akciót a márka, most viszont úgy tűnik, a leárazott termékek el is tűnnek az állandó kínálatból. Az állvány apró betűs szövege szerint 2011. szeptemberétől már nem lesznek kaphatóak, tehát még kerek 20 napod van, hogy potom áron beszerezd amit szeretnél.

Ha már tesztet csinálok, akkor viszont úgy gondoltam, hogy hozzá veszem a You Rock! trendkiadást is. Ezek a termékek is a leárazott termékekkel egy időben tűnnek úgyis el, helyet adva a következő trendkiadásnak.

Mikor megjelent az információ a You Rock! kollekcióról, már tudtam, hogy a szemhéjpúder-palettára mindenképpen le fogok csapni. Nos, képek alapján én sokkal kisebbnek képzeltem el.
Valójában egy 12,5x8 cm-es dobozról van szó, ami mágnessel záródik. Ez azért jó, mert utazáskor biztosan nem szóródnak ki a színek és a tartozékok. (Fejjel lefele is ráztam erőteljesen, de semmi.) A 6 szín mellett jár hozzá egy kétvégű applikátor. Ez nem nyerte el a tetszésemet, elég durva anyagból készült,szinte töri a szemhéjpúderek felszínét. Tartozik még a dobozhoz egy fekete színű szemceruza is. Ezzel tökéletesen meg vagyok elégedve, nagyon szép és erőteljes színe van, puha állagú, nagyon könnyű vele dolgozni, és nem is maszatolódik.

A színekről már kevesebb jót lehet mondani. Ahhoz képest, hogy a színeket a fesztiválok ihlették, alig pigmentáltak, a türkizkéket és a fehéret többszöri felfestés után is alig látni. A sötétebb homokszínű, a barna és a lila nappali sminkhez használható, a rózsaszínnel maximum fényesebbé tudod tenni a sminket, színesebbé semmiképpen.
Összességében olyanoknak jó ez a paletta, akik most gyakorolnak sminkelni, mert a halvány színnek az árnyékolás jól tanulható. Valamint, ha konzervatívabb vagy, és nem szeretsz annyira sminkelni, de sminktelen sem lennél, akkor is ez való Neked. Visszafogott naturális sminkekhez tehát passzol, fesztivál hangulathoz egyáltalán nem.

Körömlakkot úgy döntöttem, csak egyet veszek. A 01-es Cut off the beige árnyalatot választottam. Ez egy fényes matt szín, leginkább kapucsínóhoz tudnám hasonlítani. Két rétegben tökéletesen fed, könnyű felvinni és csíkmentesen szárad 1,5 perc alatt. Ha olyan, mint minden más Essence körömlakk, akkor ezeket a tulajdonságait körülbelül fél évig tartja meg. Mivel az üvegcse 7 ml, szerintem amúgy sem tartana tovább. Nyári trendkiadás létére, egy szép őszi színnel van dolgunk, szóval ha már az őszi trendeket követnéd, szaladj amíg el nem fogy.

A kollekcióból most kihagytam az ajakfilcet, pedig emlékszem, hogy írtam, hogy mindenképpen megveszem. Az üzletben próbálgattam a kezemen, de már ott sem nyerte el a fedés a tetszésemet, szóval inkább passzoltam a lehetőséget. Beruháztam helyette viszont a szemhéjalapozóra.
Egyetlen árnyalatban kapható (01 Rock Chick's Base). A tubus 2,1 ml, applikátoros ecsettel van ellátva. Legjobban úgy alkalmazható ha az ecsettel egy keveset felteszel a szemhéjadra, majd az ujjaddal eldolgozod egyenletesen. Nekem teljesen passzol a bőrszínemhez is, mondjuk úgy szemhéjpúder megy a tetejére, szóval ha sötétebb a bőröd sem kell aggódni. Érdemes kipróbálni.

Ha pedig lecsúsztál róla, akkor se aggódj! Hamarosan itt az új I love. kollekció, ami állandóra érkezik az üzletekbe, és tartalmazni fogja ugyanezt a terméket, természetesen a csomagolása változik majd.

Szemhéjpúder-paletták


Az I love kollekcióról még keveset tudni, minden esetre sokkal kevesebb terméket tartalmaz, mint amennyit most ki óhajtanak vonni a forgalomból. Ha hihetünk a tájékoztatónak, megszűnnek a kétágyas szemhéjpúderek, rengeteg körömlakk, a quattro szemhéjpúdercsaládból 3 árnyalat, valamint több szájfény is eltűnik.

Én a képen látható termékekre csaptam le gyorsan. Soha nem éreztem szükségességét, hogy megvegyem ezeket, de 299 Ft-ért sajnáltam volna ott hagyni.

A 4-es szemhéjpúderek közül a 04-es Oh-so-cute és a 02-es Chic-ify darabokat választottam. Ezek mellett még egy zöld színekből álló quattro volt leárazva.

A 04-es egy irizáló fehéret, egy sötét púderrózsaszínt, egy mély- és egy sötétkéket tartalmaz. Mind a 4 szín halványan csillog, alaposan fednek, és könnyű felvinni őket a szemhéjra. A sötétkékkel és fehérrel alkalmas füstös smink készítésére, ha pedig a rózsaszínűt választod, készíthetsz egyszerű nappali makeup-ot.
Oh-so-cute swatchok
A Chic-ify egy halvány krémszínt, barnát, feketét és ezüstöt tartalmaz. Nekem nagy kedvencem lett belőle az ezüst. Gyönyörű árnyalat, és partisminkhez tökéletes.
02 chic-ify
 A SO-BEautiful 2 részes palettában egy matt homokszín és egy szintén matt türkiz található. A jellemzése nagyjából ugyanaz lehetne, mint a két 4-es palettának. Ezzel a színpárossal is izgalmas smink készíthető. Nem bántam meg, hogy megvettem.
Kétágyas szemhéjpúder (12 SO-BEautiful)

02 Chic-ify + 12 SO-BEautiful swatchok
Ha már ott voltam, az új ezüst púderhez szerettem volna valami kiegészítőt. Így egy automata szemceruzára esett a választásom. Ez nem az akciós termékek között volt, tehát marad forgalomban. Mivel "tekerős", nagyon óvatosan kell bánni vele, mert könnyen törik. Krémes festék, így ezzel is könnyű dolgozni, azonban enyhén maszatolódhat, ezért a szemhéj tövében érdemes alkalmazni.


Összességében meg vagyok a termékekkel elégedve, csak a 8 részes paletta volt egy kis csalódás. Ha viszont  jó áron akarsz jó terméket beszerezni, akkor most kell még megcsípned, mert roham tempóban fogynak!

Te beszereztél már valamit?


Puszi: T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...