2011. augusztus 22., hétfő

Lauren Conrad - 2011 ősz

Megérkeztek a Kohl's üzleteibe a legújabb Lauren Conrad darabok, kiegészítve a márka őszi kínálatát. Az ex-Hills sztár igazi divattervezővé vált az elmúlt évek alatt, és a ruhákon is meglátszik, hogy gőzerővel dolgozhatott rajtuk. Az eredmény megint csajos szettekben tükröződik vissza és szuper őszi ötleteket rejt magában, amivel - ha ügyes vagy - Te is felturbózhatod az őszi énedet!




Tipp: egy 3/4-es ujjú vagy hosszabb fekete blézerrel és vékony harisnyával átmentheted az új szezonra kedvenc nyári koktél és/vagy parti ruháidat. Szeptemberben még biztosan parádézhatsz így bennük.

 Tipp: natúr színű poncsót jó minőségű (nem fényes, nem szöszös) fekete cicanadrággal és hosszú szárú csizmával nyugodtan felvehetsz. (A poncsó alatt még legyen azért rajtad egy ujjatlan vagy pántos felső, és az sem utolsó, hogy a csizma színe harmonizáljon a szettel).
 Tipp: ha van anyukádnak vagy nagymamádnak régi rakott szoknyája, most érdemes előkeresni! Ha szeretnéd, varrónővel vagy saját kezűleg igazíthatsz a hosszán, hogy korodnak megfelelő stílust kapj. Föld színek itt is előnyben! :)



Tipp: Igazán bájos leszel, ha hosszabb ujjú virágos felsődhöz magasra kötött lófarkat viselsz. Spékeld meg egy - a ruha színéhez passzoló - szalaggal, ezzel nem tudsz mellé lőni! (Szalagot bármely méteráru üzletben be tudsz szerezni fillérekért. Keveset költesz, de ha több színben is vásárolsz, sok ruhádat fel fogod tudni dobni).


Ez csak néhány tipp, ami eszembe jutott a képeket vizsgálva, de biztosan van sok olyan, ami Neked jut eszedbe, én pedig nem is említettem.  Ha megtetszett a Lauren Conrad-stílus, nézd meg az előző szezonok divatfotóit is! (Katt IDE és IDE)

Puszi: T

Képforrás: instyle.com

7 megjegyzés:

  1. Jaj annyira imádom őt! Pont múltkor írtam én is róla. :) Amúgy nagyon tetszik a blogod, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik a stílusa, éppen ezért figyelem időről időre a munkásságát.:) És köszönöm a dicsérő szavakat, jól esik, ha valaki veszi a fáradtságot és leírja a véleményét!

    Puszi:T

    VálaszTörlés
  3. Eddig nem is hallottam róla, de nekem is nagyon tetszenek a ruhák! Köszi :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem olyan darabok ezek, amit legtöbben szívesen hordanánk, ráadásul itthoni kínálatból is megoldhatóak a szettjei :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ez cikk:) imádom LC-t <3:)

    VálaszTörlés
  6. Én fél éve jöttem ki a férjemmel Amerikába és szorgosan látogatom a Kohl's-t:)Sok felsőm és cipőm van tőle!Nagyon jó anyagból készülnek és imádom h ilyen csajos:)Fekete blézer a kedvencem!!!Követtem a sorozatait és Imádom!!Nagyon jó a cikk!!

    VálaszTörlés
  7. Tündi: köszönöm :)

    Névtelen: akkor hozzánk hazaiakhoz képest mázlid van, ha ezt a vonalat szereted követni. Lauren stílusérzéke pedig irigylésre méltó, de pont azért szeretik szerintem sokan, mert lehet vele azonosulni. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...