2011. december 9., péntek

Szépségnapló - December

A mostani bejegyzés ihletője konkrétan az, ami miatt eddig nem írtam - a totális időhiány. Szerintem legtöbbünknek ez a hónap észvesztő rohanás, sosincs elég időd semmit elvégezni rendesen, és akkor arról még nem esett szó, hogy a teljes káosz közepette meg kellene maradni nőnek. Persze a 3 lépéses arcápolás megvan reggelente, feldobunk egy öt perces sminket, aztán rohanunk tovább.


Elgondolkodtatott, hogy vajon én vagyok-e ezzel így egyedül, vagy mindenki siet ebben a nagyvilágban. Mivel a második következtetésre jutottam, úgy döntöttem, csinálok minden hónapban egy naptárat, amiben beütemezek minden napra egy 10-30 perces programot, amikor csak saját magammal foglalkozom. (Ebben egyébként az Urban-Eve blog zónázós programja ihletett.) Ha van kedved csinálj te is egyet magadnak, vagy kövesd ezt! :)
Nagyításért KATT a képre!
A program lényege igazából az, hogy a legnagyobb időhiány közepette se feledkezz meg saját magadról, hiszen ha jól érzed magad a bőrödben, az az energiádra is pozitívan hat, amitől csak még hatékonyabban végzed majd a dolgodat. Nem beszélve a környezeted szintén pozitív visszajelzéseiről sem!

Ezek igazán nem időrabló tevékenységek, mégis úgy érzem, hogy szükségesek ahhoz, hogy mindig top formában legyél! Egy hónap múlva pedig saját magadon is észre fogod venni a különbséget! Biztosan nehéz lesz először betartani, de mindenképpen megéri megpróbálni! Én legalább is meg fogom, ha kedved van, akkor pedig csatlakozz Te is!

Puszi: T

U.i.: bejegyzések azért még várhatóak a hónapban! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...