2011. október 3., hétfő

Szeptemberi kedvencek

Ilyen listát sem írtam még, de aztán gondoltam egyet, és úgy döntöttem bevezetem, hogy minden hónap végén megírom, hogy nekem éppen mi volt a hasznos termék, újdonság, jó vétel...stb. Annál is inkább, mert én nagyon szeretem mások hasonló jellegű listáit olvasni, mindig támad egy-két jó ötletem tőle vagy éppen beszerzem a jól véleményezett terméket. Nem is szaporítom a szót, jöjjenek a múlt hónap kedvencei!



A hónap arcápolási terméke: Rival de Loop: Klärende Maske


Ez az arcitisztító maszk a Rossmann saját terméke. 2 hete vettem az első kis csomagot, le volt értékelve, gondoltam próbáljuk ki. A tasak 2x8 ml maszkot tartalmaz. Összetevői között megtalálható az agyag, bisabolol, B5 provitamin és egy kis uborkakivonat is. Jól hangzik mi? :) Hetente 1-2 alkalommal kell 10-15 percig fent hagyni, így segít a bőr megújulási folyamatát.

Az alapból problémás bőrömnek igazi vitaminkoktél, eddig 4x használtam (megvan a heti 2 így) és azt kell mondjam, hogy látványosan szebb lett a bőröm tőle. Ha vékonyan kened fel, a 16 ml elég lehet akár egy hónapra is. Rendes fogyasztói ára 219 Ft. Ennyi pluszt megérdemel a bőr.

A hónap vétele:
Szintén Rossmann-os zsákmány. Nem tudom, Te hogy vagy vele, de nekem gyengéim az akciók, akkor is ha tesztereket kínálnak eladásra. Az egyik szegedi üzletükben mindig van egy kis polc, ahová kiteszik az olyan termékeket amik vagy teszterek voltak előző életükben vagy kissé selejtes termékek (teszem hozzá ugyanúgy használhatóak).

Most a Maybelline Dream Mousse hab állagú szemhéjfestékére csaptam le. Elhasználatlan teszter lehetett, vagy nem tudom, mert fel sem volt még bontva. (Gondolhatod, hogy nézett rám a biztonsági őr, mire felfeszegettem a csomagolást, hogy megnézzem, hogy volt-e már használva.) Szerencsére érintetlen volt, viszont nekem muszáj volt belenyúlnom, mert ilyen típusú sminktermékem még nem volt sosem (innen a fotón lévő ujjlenyomat, de legalább Te is látod, milyen könnyed). Használni még nem volt alkalmam, de 299 Ft-ért nyugodtan ott csücsülhet még egy darabig a polcomon.

A hónap kiegészítője: Deichmann: velúr platform tűsarkú (lefényképezni elfelejtettem a sajátom, de ő az)


Már nagyon régóta szerettem volna ezt a darabot, aztán szeptember közepén úgy alakult, hogy megengedhettem magamnak. Bele vagyok bolondulva idén a barna árnyalataiba, a tűsarokba meg aztán pláne, így a kettő együtt kifejezetten jó párosítás nálam. A túlzottan meleg indiánnyár miatt még csak kétszer volt rajtam, de kezdem betörni. Sajnos minden cipőben máshogy kell megtanulni járni. 5990 Ft volt.

A hónap kedvenc sminkmárkája: Maybelline

Tőlük szereztem be a hónapban egy ajakrúzst, egy négyes szemhéjpúdert sőt, a hónap legjobb vételét is, szóval nálam most vitték a pálmát!

A hónap ruhadarabja: csodák csodája, nem vettem új ruhát ebben a hónapban, de egy padlizsán lila plüss melegítőnacit beszereztem itthonra, jó meleg és borzasztóan kényelmes, valószínű télen benti aerobic-ra is ezt fogom használni.

A hónap színe: barna, barna, barna! Most ezt a "korszakomat" élem, és a legtöbb outfit-em is e köré a szín köré csoportosult a hónapban.

A hónap divathíre: október 4-én Szegeden nyílik az új Árkád és olyan üzletekkel jön, mint Zara, Berschka, Stradivarius, Pull&Bear és a jól ismert H&M is. Sok vidéki plázában megfordultam már, de ez tűnik a legígéretesebbnek. Egész szeptemberben erre izzítottam :)

A hónap bejegyzése: nem szoktam sok bejegyzést írni, de a havi kedvencem a mit vegyünk fel ősszel témájú volt, ezt írtam a legszívesebben, és szerintem ebből merítheted Te is a legtöbb hasznot, plusz személyes kívánságlistám is egyben ez a poszt.

A hónap blogja: ez a cím azt takarja, amit leggyakrabban olvasok, ami szeptemberben Andi blogja volt, a Púderfelhő blog. Nagyszerű ötleteket merítek belőle, és az írója is nagyon szimpatikus.

Körülbelül ezek ölelték fel a szeptemberemet, plusz a félév kezdés, de azzal sem untatni, sem riogatni nem szeretnék senkit. Neked mik voltak az elmúlt hónapban a kedvenceid?


Puszi: T

Képforrás: cipő - deichmann.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...