2011. október 28., péntek

L.A. Makeup: Blue Lagoon

Ahogyan egy előző írásban már volt róla szó, nem régiben megrohamoztam az L.A Makeup üzletét egy vasárnapi akció keretében. Most itt a Treasure Island "testvére" a Blue Lagoon, amiről megint csak egy trópusi szigetre asszociálok a névvel és a színnel is kapcsolatban, pedig becsszó, hogy nem a téma alapján választottam őket.



 Mélykék árnyalatot mindig is szerettem volna, és most ideálisnak tűnt, hogy beszerezzek egyet. Már az üvegben is nagyon tetszett a színe, nem is vacilláltam vele sokat, hogy ezt hozzam-e el.
 Ez az üveg is 15 ml-es, fogalmam sincs, hogy ennyi anyagot mikor fogok az életem folyamán elfogyasztani belőle, tekintve, hogy az ember lánya nem csak egy lakkot használ egész életében. Ezt mondjuk lehetne, annyira kifinomult szín szerintem. Nem hivalkodó egy cseppet sem, mégis megállja a helyét minden helyzetben (munka, iskola, baráti találkozó...stb.) Persze az iskola alatt nem az általános változatát értettem, a tanárokat jobb nem magára haragítania az embernek.

Megpróbáltam a tőlem telhető legjobb fényképészi adottsággal lefényképezni Nektek, de tudom, hogy a munkám hagy még némi kivetnivalót maga után. Mégis remélem, hogy visszaadják a képek azt a színt, amit élőben is tapasztalni. A tartóssággal sincsen probléma, az általam felállított 5 napos időtartamot végig bírta, illetve az 5. végén kellett pattogzani egy kicsit. Fedőlakkot nem használtam, és 2 rétegben vittem fel.

Sajnos időhiány miatt nem volt alkalmam lemosni, de gondoltam egyet, és a 6. napon átmentem az egészen egy réteg csillámos rózsaszín lakkal(Maybelline Colorama: Cherry Sweet). A két szín hatására az körmök színe lilára változott, ami a csillámokkal kiegészülve leginkább egy galaxisra emlékeztetett. Lehet, hogy így még jobban is tetszik egy kicsivel. :)

Vakuval

Természetes fényben
 Megint csak meg vagyok elégedve, az L.A. lakkok nálam bizonyították a helyüket a ranglistán, nem kizárt, hogy további árnyalatokat is szerzek be még tőlük. Ha megtetszett ez a szín, vagy szeretnéd megnézni a kínálatot de üzlet nincs a közeledben akkor nézz szét a honlapjukon, ahol webshop is működik!

Puszi: T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...