2011. október 21., péntek

Versace for H&M

Újabb együttműködés született a H&M és egy nagy divatház között, ami most nem más, mint a Donatella és lánya által vezetett Versace-ház. A kollekció november 17-én kerül a budapesti Vörömarty téren levő H&M üzletbe. A magyar lányokat ismerve, elég nagy sor fogja várni a divat fanatikusait, így nem árt elég korán érkezned, ha le szeretnél csapni egy Versace-darabra. Nem szaporítom a szót tovább, mert rengeteg kép van, beszéljenek azok helyettem.


























































































Ahogy látod a kollekció rengeteg darabból áll, megpróbáltam összeszedni Neked a lehető legtöbbet. Éppen ezért, a kampányfotóktól, miegymástól eltekintettem, igaz azok is nagyon jól tükrözik a Versace-hangulatot. A darabok önmagukban elég merészek, nem akarok előítéleteket hangoztatni, de szerintem Magyarország erre nagyon nincsen felkészülve. Minden esetre biztos vagyok benne, hogy sokan fognak vásárolni a kollekcióból, már csak a presztízs miatt is. A szegecses táskákból azért én is simán elfogadnék 1-2-őt! :)

Puszi: T

Képforrás: vogue.co.uk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...