2011. október 18., kedd

H&M körömlakkok

Ha szükséged lenne valamilyen jó őszi színre körömlakkok terén (igen, ez megint egy ilyen bejegyzés) akkor a H&M-et semmiképpen se hagyd ki. Nem sok árnyalatot vonultat fel ugyan, de azok egytől egyik szép őszi színek, amikkel tuti hogy nem lesz problémád, ha nem tudod, hogy az aktuális trendekhez milyen körmöket viselj.

Én két árnyalatot is választottam. Igaz először vacilláltam az ára miatt, mert 390 Ft-ért nem tudtam, hogy milyen minőségre is számíthatok, de aztán egye fene gondoltam, akkorát még így sem bukik rajta az ember lánya.

A Plum és Rust árnyalatok landoltam tehát a kosaramban (vagyis egy szilva és egy rozsda színű ha az angol fordítást nézzük). A sötétlilát nagyon akartam, mert a lila az ugye mindig örök a ruhák terén is, ez pedig tényleg egy sötétebb, ősziesebb vonulatot testesít meg. A másiknak meg egyszerűen érdekes volt az árnyalata és ki akartam mindenképpen próbálni.

Az üvegek 7ml-esek, könnyen lecsavarható fejük van. Az ecsettel nekem voltak gondjaim, szerintem itt hibádzik az árszínvonal, mert nagyon érdekes, szinte már műanyagnak mondható "szőrökből" áll. A felvitelt ezért kicsit megnehezíti, a képeken pedig látni fogod, hogy milyen eredményt érsz el vele ha sietsz (és itt ragadom meg az alkalmat, hogy a csúnya festésért elnézést kérjek, de csak a fénykép kedvéért festettem fel újra őket és nem a legprecízebb, de legalább látod hogy hogyan is lehet elrontani.)

Maguk a színek egyébként gyönyörűek, pláne, ha rendesen időt fordítasz a felvitelre és a száradásra is. Egy rétegben elég volt felvinni, annyira erőteljes és telt színek. A Rust nekem inkább a karamell színére emlékeztet, főleg ha barnás árnyalatú ruhákhoz viseled, narancssárga mellett pedig inkább egy sütőtök jut róla az eszembe. Úgy tűnik nem csak az idő relatív, de a színek is:)

A szilva színű árnyalat pedig egyszerűen egy fényes matt sötétlila, ami szerintem minden fajta árnyalatú ruhához jól megy (értem itt: kék, barna, fekete, narancs, természetesen lila, sárga). De ha a színsuli sorozatot végigolvasod, akkor is látni fogod, hogy mikhez illik. A tartósságra nem lehet problémám: 3 napig volt fent a kezemen, eközben kétszer mosogattam naponta és egy zuhanyzótálat is kisúroltam vele kopás nélkül. Színtelen fedőlakkal becslésem szerint akár 5-6 napig is bírhatják.

Minden összevetve, az ár-érték arány szerintem megfelelő, ennyi pénzért jóval rosszabbra számítottam. Az egyedüli probléma az ecset, ezért adnék neki 4/5-öt. Ez mellett viszont ajánlom, mert kis odafigyeléssel csodaszép manikűrt tudsz vele készíteni.

Puszi: T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...