2011. október 17., hétfő

L.A. Makeup: Treasure Island

Mivel ezen a héten hatalmas időhiányban szenvedek, leginkább tesztekkel foglak elhalmozni titeket, mert a nagyobb lélegzetvételű bejegyzésekhez több idő kell, és nem szeretném, ha az időhiány a minőség rovására menne. Aki a divat részt jobban szereti, annak jó hír: új sorozat van készülőben.

Végre megjelent az egyik lakhelyemhez közel az L.A. Makeup üzlete, így végre nem kell jobbra balra utazgatni, vagy rendelgetni, hanem szépen besétálok és szemügyre vehetek minden. Ez jó hír nekem, kevésbé jó hír a környezetemnek és a pénztárcámnak. Aminek most nem tudtam ellenállni az az 1-et fizet 2-őt vihet lehetőség volt, így lecsaptam két körömlakkra és két szájfényre azonnal.

Ebből a zsákmányból először az egyik lakkot, a Treasure Island-re kereszteltet szeretném megmutatni.

Mindenképpen türkizt szerettem volna, mert nagy mániám most, hogy a barna árnyalatú ruháimat türkiz árnyalatú kiegészítőkkel dobom fel. (Egyébként nagy siker, már rengetegen dicsérték). Csillámos változatban volt a legszebb, gondoltam miért ne, úgy sincsen csillámos lakkom, illetve egy, ami számomra használhatatlan.

Az üveg 13 ml-es tehát "egy életre elég", lehet bőven kenni, nem kell sajnálni. Már az üvegből visszaköszön az árnyalat, így csalódás sem érhet.

Három rétegben kentem fel, mert szerintem akkora "ért be" a színe, de egy rétegben fedőlakknak is nagyon szuper. A tartóssága mindent visz, egyszerűen nem mozdul a körömről, nekem 5 napig vitte a pálmát kopás nélkül (utána már én szedtem le, mert nálam 5 nap sok körömlakkban:) Apropó lemosás, azzal vannak gondok, mert makacsul ragaszkodik a köröm felületéhez, egy félórás procedúra minimum, és akkor a lakklemosó mennyiségéről még nem beszéltem. (Az áztatásos-alufóliás módszerrel is kb. ennyi.)

A szín viszont mindenért kárpótol, olyan, mint egy elhagyatott trópusi sziget tiszta vize. Szerintem gyönyörű, és mivel nincsenek benne óriási csillámok, meglehetősen visszafogott a fajtájához képest. Nálam 5/5 még a nehéz lemoshatóság ellenére is. Ha van a közeledben L.A Makeup üzlet, mindenképpen nézz be, de a webshopban is biztosan megtalálod az árnyalatot, ha megtetszett.

Puszi: T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...