2011. október 19., szerda

L'Oreal - Glam Shine Diamant

Az őszi körömlakkparádé a hétre megvolt, most a szájfényekre térek rá egy kicsit. Ha már a nő legjobb barátja a gyémánt, a sminkmárkák igyekszenek legalább egy csillogó szériával kijönni, hogy vonzzanak minket és a bankszámlánkat is. Aki tanult testbeszédet, azt tudhatja, hogy a közönség általában megnyerőbbnek találja azon nők fellépését és előadását, akiknek ki van festve az ajkuk (na, látod, már ezért megéri beszerezni a legújabb árnyalatokat! :)

Többek között ezért is szeretem én is sminkelni a számat, és mivel megint szájfényes korszakomat élem, lecsaptam erre a színre.(166 Quartz Carat)
Szokásom mindig pirosas vagy rózsaszínes árnyalatokat beszerezni, de ez a szájfény 1. éppen le volt értékelve, 2. mostanában úgyis minden barna körülöttem, így nem árt ezt a repertoárt is bővíteni. A márka alapján az első benyomásom jó volt, minőségi termékre számítottam.

Sajnos elfelejtettem lefényképezni (igazából csak most jut eszembe), de nem hagyományos applikátorral van dolgunk, ez inkább a buborékfújók fejére emlékeztet, csak kisebb kiszerelésben. Valamint nem teljesen kerek, hanem kicsit ovális, ami megkönnyíti a felvitelt.

Az előtte-utána fotókból is jól látszik, hogy a szín kevésbé intenzív felvitel után, mint amilyenre az üvegcse alapján számítottam. Viszont nagyon kényelmes volt felvinni és hordani is, visszafogottan csillog egy enyhén bézses beütéssel. Szerintem kicsit teltebbnek hatnak tőle az ajkaim is, valamint elfedi az apró repedéseket, így  hideg időben, ha a szél kifújta a szádat, is megállja a helyét.

A tartóssága körülbelül annyi, mint egy rendes szájfénynek, ergo evésre-ivásra azonnal eltűnik és kenheted fel újra. Azonban nem ragacsos, és ha nem piszkálod akkor órákig a helyén marad. Nekem abszolút pozitív tapasztalatom van vele, és nem kizárt hogy be fogok szerezni egy másfajta árnyalatot is ebből a termékcsaládból, mert őszre tökéletes. Ha megtetszett nyugodtan nézz szét bármelyik L'Oreal állványon a drogériákban.

Puszi: T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...