2011. október 3., hétfő

Sleek - Oh So Special!

Az elmúlt hónapban Andi blogján találtam rá a Sleek palettákra, jobban mondva csorgattam a nyálamat utánuk. Biztosan sok beauty blogon megtalálható ennek a palettának a tesztje, de két okból én is fel fogom rakni: 1. mert végülis ajándékban kaptam meg a számomra legfontosabb embertől és 2. mert Neked is muszáj venned egyet annyira szuper! :)

Sokáig vacilláltam, hogy melyiket is szeretném - már amikor még úgy volt, hogy majd rendelek egyet, - aztán csak az Oh So Special!-t néztem ki magamnak (és kezdtem el utána, valószínű elég hatásosan sóhajtozni). Leginkább azért tetszik, mert a forgalmazó elmondása szerint olyan színeket válogattak össze a palettába, ami minden típusú embernek jól áll bőr és hajszíntől függetlenül. Ráadásul, szeretek másokat is sminkelni, így ezzel tuti, hogy nem fogok mellélőni.



 Már a csomagolás nagyon tetszett, igaz a felbontással kicsit bénáztam, mert erős rajta a zár, én meg féltem, hogy az első mozdulattal eltöröm, ami már csak azért sem lett volna szerencsés, mert ajándéknak nem esünk neki ekkora vehemenciával. Egyébként más blogbejegyzések alapján kisebbre számítottam - de csak mert mindenki azt írta, hogy ő meg nagyobbra, én meg felkészültem a legrosszabbra :)
 Gondoltam először napsütésben fényképezem le, mert itt látni, hogy mennyire intenzívek a színek. 6 fényes és 6 matt van benne, a két szélső bal a Bow és Pamper nevet viselik, de sehogy sem tudtam úgy elkapni a fényeket, hogy az összes név látszódjon. Egyébként nagyon jó ötlet, hogy mindegyiknek külön neve van, így egy sminkes posztnál is pontosabban meg fogom tudni jelölni esetleg, hogy melyiket is használtam.
 A színek nagyon puhák, bár a palettához csomagolt applikátorral nem nagyon tudtam mit kezdeni, de ez legyen a legkisebb baj, úgyis a saját ecseteimmel szeretek sminkelni. A színek maguk kb. 5 Ft-os nagyságúak,  és az árnyalatok tényleg nagyon passzolnak egymáshoz. Nekem a naplemente jut róluk valamiért eszembe.
 Természetes fényben, vaku és napsütés nélkül kicsit pasztell árnyalatúak, de az intenzivitásukból semmit nem vesztenek. Nagyon jól pigmentáltak, amit az árából ítélve nem gondolnál. Egész nap bírják a strapát, és ha használsz szemhéjalapozót alájuk, akkor nem fognak csomósodni. Ellenkező esetben a nap vége felé sajnos már kis korrekcióra fog szorulni a sminked.
 A felső sor swatch-ai közül a Bow sajnos nem látszik, a hullafehér bőrömnek köszönhetően, bár ha szemfüles vagy, akkor a kép bal alsó sarkában valamennyit láthatsz belőle. Akárhogy fényképeztem semmi nem jött vissza a képen, szóval feladtam, viszont highlighter-nek 100%-os lesz. A többi színen látszik, hogy mennyire teltek, 2x húztam át a bőrömön őket, de ennél tovább is építheted ha arra van igényed. (Tehát balról jobbra: Organza, Ribbon, Gift basket, Glitz és Celebrate)
Az alsó sorból már mind a 6 szín jól kivehető, bár a Pamper megint csak halványra sikeredett, de ha sötétebb a bőr színed - ami valószínű, mert ennél már világosabb nem létezik - akkor neked szebben ki adja a színét. Balról jobbra: Pamper, Gateau, The mall, Boxed, Wrapped up, Noir. A fantázianevek is egy ünnep/ajándékozás hangulatát keltik, ha tudsz angolul akkor Neked is biztosan feltűnt. (organza, szalag, ajándékkosár, ünnep, becsomagolt...stb.)

Mivel nekem különösen kedves ez a paletta több szempontból is, így arra jutottam, hogy lesz majd vele sminkes poszt is, ha igény van rá, vagy nekem kedvem/időm hozzá. Minden esetre ebben a palettában nem fogsz csalódni, és azt kapod a pénzedért amire számítasz. Bónusz, hogy igazi őszi színek :) Ne vacillálj tovább, felesleges!

Puszi: T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...