2011. november 1., kedd

Októberi kedvencek

Gyorsan eltelt egy hónap, nekem szinte repült az egész - remélem a téllel úgy amblokk ugyanez megtörténik, mert már most unom a hideget, mikor még el sem kezdődött igazán. Szerencsére azért mindig van 1-2 darab, ami felvidítson :)


A hónap arcápolási terméke: L'Oréal Pure Zone arctonik

Már régebb óta használom, de most különösen jót tesz a bőrömnek ebben a bolondos hol meleg, hol hideg időjárásban. Ráadásként egyből érzed, miután áttörölted vele az arcodat, hogy fellélegzik a bőröd. Ebben a márkában pedig alapból nem csalódtam még sohasem.

A hónap vétele: L'Oréal Glam Shine Diamant szájfény
Tudom a kép már volt, de sehol nem találtam a "csoportképhez", pedig biztosan valamelyik táskám legalján gubbaszt. Viszont nagyon jó vétel volt, szintén a Rossmann-ban "lőttem", mindössze 500 Ft-ért. Nem ragozom tovább, a tesztet elolvashatod ITT.

A hónap kiegészítője: fekete fülvédő (Mirror)

Még tavaly vettem, nagyon meleg, szeles időjárásban pedig tényleg nélkülözhetetlen. Persze azt nem ecsetelem, hogy hányan röhögtek ki benne, mikor először elkezdtem hordani, pedig szerintem nem egy vészes darab. Divattüntetésre legközelebb lehet, hogy benevezek vele :)

A hónap kozmetikuma: L'Oréal Accord Parfait alapozó (R1 Rose Ivory) és Sleek: Oh So Special paletta

Igazából évek óta használom, mégis azért kerül ebbe a bejegyzésbe, mert a Glamour-hoz mellékelt egyik 50%-os kuponomat erre használtam fel, így duplán megérte vétel. Sokáig gondom volt az alapozóvétellel, mert nagyon világos a bőröm, és minden fajta árnyalat elütött tőle, de aztán rátaláltam erre a darabra, és azóta örök szerelem. Nagyon jól elfed minden bőrhibát, csak dicsérni tudom.

A Sleek palettát pedig mindenhova hordom magammal, egész hónapban szinte csak azzal sminkeltem, és annyi variáció lehet vele csinálni, hogy sosem unom meg. Nem vagyok jó fényképész, de 1-2 alkalmat megörökítettem a hónap folyamán:




A hónap sminkmárkája: A fentiekből gondolom rájöttél, hogy a L'Oréal az. Nem is koptatom a klaviatúrát feleslegesen, már minden leírtam vele kapcsolatban.

A hónap segítsége: Labello - Cherry

Ősszel mindig használok valamilyen ajakápolót, de a legjobb szerintem a meggyes Labello. Se szájfényre, se rúzsra nincsen szükséged, gyönyörű gyümölcsös fényt ad az ajkaknak és közben hidratál. Ráadásként tükör nélkül is simán felvihető.

A hónap ruhadarabja: tavalyi téli kabátom

Megálltam a ruhavásárlás terén, mert ebben a hónapban sem vettem semmi érdemlegeset. A téli kabátot tavalyról viszont előtúrtam, mert nagyon fázós vagyok, ez az időjárás pedig kikészít.

A hónap színe: türkiz

Ez az új mániám, hogy a barna darabjaimat türkiz kiegészítőkkel, illetve sminkkel és körömmel dobom fel. Nekem nagyon tetszik a két szín együtt, és a környezetem sem panaszkodott még miatta.

A hónap divathíre: Versace for H&M

Számomra legalább is ez a legnagyobb hír, az egész kollekciót meg lehet tekinteni, sőt a H&M oldalán már forintban is megtekinthetőek az árak. Nem tudom, hogy a gazdasági válság kontra 60.000 Ft-os ruha összecsapásból ki jön ki győztesen, de a kollekció megosztja a közvéleményt az biztos. Nézd meg ITT.

A hónap bejegyzése: 10+1 alapdarab a ruhatáradba

Valamiért nagyon büszke vagyok erre a bejegyzése, sok időt töltöttem a jól összepasszintható darabok kiválogatásával, és az alapdarabok összeszedésével, de nem bántam meg, szerintem nagyon hasznosra sikeredett.


A hónap blogja: legtöbbet a Lovely Nail Art oldalán lógtam, nagyon szép körmöket csinál a leányzó magának, és szuper ötleteket lehet ellesni. Mostanában rákattantam arra, hogy a körmeimmel kezdeni kéne valamit a "szimplán kifestem" 2 rétegben helyett: a hónapban a "szivacsos körmöket" próbáltam ki, nekem nagyon tetszik, és büszke vagyok magamra, hogy ilyet is tudok :)

Nagyjából ebben merült ki az októberem, de tényleg olyan gyorsan elrepült, hogy szinte észre sem vettem. Rengetek sminkterméket sikerült viszont megint beszerezni, úgy látszik, egy időre visszafoghatom magam ilyen téren. Neked mi volt a havi kedvenced?


Puszi: T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...