2011. november 25., péntek

Max Factor Szépség Bonbon

Nagyon megörültem, mikor több blogon is értesültem róla, hogy a Max Factor piacra dob bizonyos ünnepi Szépség Bonbonokat. Engem már az elnevezéssel meg lehetett volna venni, hát még mikor besétáltam a DM-be, hogy "ellenőrizzem", hogy miről is van pontosan szó. Az ehhez hasonló szetteknek amúgy sem tud az ember lánya ellen állni, főleg ha tudja, hogy limitált, ráadásként pedig az ára is nagyon barátságos.

Sajnos a kései sötétedés miatt a tesztképek nagyon homályosak és rossz minőségűek lettek, de sikerült magáról a "Bonbon" tartalmáról csinálni néhány normálisat.

Először is a csomagolás szerintem nagyon szép, elegáns, elején természetesen a hatalmas Max Factor "X" díszeleg. Ha megfordítod megtalálhatod a doboz tartalmának a listáját, valamint Szűcs Adri a Max Factor sminkmesterének a tippjét találod, hogy hogyan készíts magadnak gyönyörű alkalmi sminket. (Hogy, hogy nem, de a dobozban már találsz is hozzávalókat!:)

Minden szettben más-más termékek találhatóak, abban amit én választottam a következők voltak:

  • Max Colour Effect Tube szájfény - 04 Pink Romantic
  • Max Colour Effect Mono szemhéjpúder - 11 Silver Dust
  • Masterpiece Max mini szempillaspirál - Black
  • Kohl Pencil mini szemceruza - Black
 A mini szempillaspirál kiköpött mása az eredeti nagynak, természetesen csak a mennyiségben tér el. 5,3 ml van benne és a jelzés szerint 6 hónapig jó a szavatossága. (Egyébként sem bírná tovább, főleg ha mindenhova használod.)
 A mono szemhéjpúder volt az a lényeges darab ami miatt ezt a Bonbont választottam, mert nagyon megtetszett az ezüst csillámokban játszó szürke árnyalat. Nem egy puha színről van szó, többször kell az ecsetet és az applikátort is átvinnem rajta, de nagyon egyenletesen fed és telt színe van a szemhéjon is.
 A szájfényről nem tudok sok mindent mondani, a képeken is láthatod, hogy 13 ml-es kiszerelésben juthatsz hozzá, 3 évig tökéletes. Volt egy másik szett, amiben egy fokkal rózsaszínebb volt az árnyalat, de ahhoz bézs szemhéjpúder járt, és mint az előbb írtam, engem az ezüstös megfogott magának. Egyébként nagyon szép árnyalat, visszafogottan csillog és tényleg kiegészít egy alkalmi sminket. Viszonylag krémes állaga van, ha nem eszel-iszol, akkor sokáig a helyén marad.

Ha végignézed az összes összeállítást látni fogod majd, hogy nagy szakértelemmel lettek összeválasztva az árnyalatok, hogy Neked már ne azzal kelljen foglalkoznod, hogy illenek-e egymáshoz, csak sminkelned kelljen és kész. Csak a DM-ben kaphatóak 2999 Ft-os áron. Összehasonlításképpen ha jól emlékszem, egyedül csak a szájfény volt az állványon 1899 Ft. (Ha tévednék javítsatok ki és korrigálom is). Erre lehet mondani, hogy "még a hülyének is megéri".

Az állványokon viszont csak néhány darab volt belőlük. Az összeállítások természetesen változhatnak, a limitált kiadás viszont nem, így nem biztos, hogy érdemes kivárni, amíg valaki talán meglep vele. Vagy nem... Szóval vedd kezedbe az ügyet, és ne állj meg a következő drogériáig! :)

Puszi: T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...