2011. november 12., szombat

L.A. Makeup: Diamond Shine szájfények

Ezzel a bejegyzéssel már egyébként is tartoztam, mellesleg pedig szenvedek az internetkapcsolatommal, szóval a nagyobb lélegzetvételű bejegyzések elkészítéséhez megint nem áll rendelkezésemre megfelelő kapacitás. A most következő szájfényekre még a 2 - már megmutatott - körömlakkal együtt csaptam le.

Nem vagyok az a fajta nő, aki minden sokat ígérő reklámnak és marketingfogásnak bedől, viszont most megfogtak. Köztudott az L.A rajongók táborában, hogy a márkát mostanában Dukai Regina népszerűsíti. Nos, annyiszor írta a Facebook-oldalán, hogy nagyon szereti ezeket a szájfényeket, és annyit képet posztolt, amin látszott, hogy tényleg gyönyörűek, hogy nem bírtam tovább ellenállni a kísértésnek.
Két egymástól távol álló árnyalatot választottam, egy rózsaszínűt ( LG758 Rhinestone Pink) és egy barnás verziót (LG754 Champagne Glow). Mind a kettő nagyon tetszik egyébként, a barnákra így ősszel most amúgy is rá vagyok állva. A tubusok (vagy nem tudom minek nevezzem) erős műanyagból készültek, nagyon jól zárnak, abszolút tökéletesek.

Felvinni ugyanúgy kell őket, mint a legtöbb szájfényt: a szivacsos applikátorral akár tükör nélkül is csillogóvá varázsolhatod az ajkaidat. Tartósságát tekintve 2-3 óráig marad meg, akkor ha nem csinálsz vele semmit. Egyébként, mint minden rendes szájfény, gyorsan eltűnik, de elegendő mennyiség áll rendelkezésedre, hogy bátran újrakend többször is. Nem ragad, nagyon kényelmes viselni, persze azért érzed, hogy a szádon van.
Champagne Glow

Rhinestone Pink

Megint csak nem bántam meg, hogy az L.A. Makeup-ban költöttem a pénzt, mert két ilyen árnyalattal, már egészen biztos, hogy minden őszi outfit-hez teljes sminket tudok csinálni. Hivatalos formális eseményekre, és hétköznapra is nagyon ajánlom! 

Puszi: T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...