2011. július 10., vasárnap

L.A. Makeup: ajakrúzs és szemhéjpúder TESZT

A ruháknál már csak a sminktermékeknek vagyok nagyobb fanatikusa. Valamikor akkor kezdődött, mikor 7. osztályos koromban kiküldtek fizika óráról, hogy mossam csak le a kék szemhéjpúdert a szememről (azóta persze rengeteg év telt el, és innen visszanézve már nem vagyok rá büszke, hogy ilyen fiatalon már sminkben rohangáltam..)

Az ok, amiért mégis kevés a sminkekről szóló leírás az oldalon, hogy elsősorban az öltözködési tippekre "szakosodtam" már a blogírás legelején, és véletlenül sem szeretném egyik beauty blogot sem majmolni, rengeteg lánytól értesülhetsz ugyanis már a különböző sminktermékekről, akik talán jóval előrébb járnak már ilyen témában, mint én. Valamiért azonban (talán mert nőből vagyok) engem is vonz mindenféle pipereholmi, és úgy érzem muszáj ilyen bejegyzéseket is csinálni néha - elvégre a smink is hozzátartozik a "glamúros" érzéshez!

Most az L.A Makeup márka termékeire csaptam le a Westendben. Ez a márka csak néhány éve van jelen Magyarországon (nem akarok hülyeséget írni, ezért nincs konkrét évszám). A márka teljes dekorkozmetikai családjával érkezett Európába Los Angelesből, az egész itteni tevékenységük központját pedig Törökbálintról irányítják. A termékek igen kedvező áron kaphatóak, mégis minőségiek. Ha állatbarát vagy, akkor pedig megnyugtató lehet számodra, hogy a cég állatkísérleteket nem végez. A márkáról röviden ennyi.

Ajakrúzs
A rúzsok közül a 398-as Pink-a-boo árnyalatot választottam. Csomagolása egyszerű és hagyományos, celluxszal volt lezárva, így biztos, hogy senki nem mászott bele előttem (A boltban lévő teszter már meg volt nyúzva).
Kibontva is látszik, hogy ez egy pasztell árnyalat. A felirat szerint E-vitamint és Aloe Verát tartalmaz. Felvitelkor szájkontúrt nem, ecsetet viszont használtam, a krémes állag miatt pedig szükség is volt rá, hogy ne üljön meg nagyobb mennyiségben feleslegesen sehol a számon.
A képen látszik is, hogy halvány gyöngyházfényű. Az összetevők miatt - értem itt az Aloe Verát például - elég rendesen lehet érezni, hogy rúzs van rajtad, amíg be nem szívódik. Olyan érzés, mintha nagyon vastagon be lenne szőlőzsírozva az ajkad. Nem tudsz megfeledkezni róla, hogy ki vagy sminkelve.Később persze beszívódik és jóval kényelmesebb viselni, de érezni akkor is lehet.

Ha nem nyúlsz hozzá, tehát nem eszel, iszol...stb. közben, akkor sokáig fenn marad, hátrány azonban, hogy bármilyen ilyen dolog hatására kezdheted elölről a sminkelést, mert minden eltűnik rólad. Az E-vitamin viszont mindenképpen előny, és az Aloe Vera is biztosít róla, hogy sminkelés közben ápolod is ajkaidat. Az ára 1090 Ft volt.

Szemhéjpúder
Ezt az 5 színből álló palettát választottam az idei nyárra. EP110 Carnival fantázianevet viseli, és a színek tényleg egy karnevál hangulatát idézik. A fedél könnyen felpattintható, a doboz két végű fekete applikátort is tartalmaz.  Az egész 11x4 cm, szóval kis helyen is elfér, utazáshoz is nyugodtan magaddal viheted.
A színek - aranysárga, türkiz, vérnarancs, lila és erős pink - halvány metál fényben pompáznak, amit próbáltam a fényképpel is megmutatni, már amennyire sikerült.
Eléggé fehér bőröm van, így felvéve rajtam még élénkebben hatnak ezek a színek, a kezemre is 2-3 rétegben festettem fel, hogy jól lehessen látni őket. Szemhéjra felvéve is legalább ennyi kell. Nagyon tetszik, hogy egyenletesen fed, és hosszú idő után sem ül meg a szemhéjráncban, sem a mozgó szemhéj mélyedéseiben (pedig melegben lett tesztelve!). Nincs ugyanis annál rosszabb, mint mikor 1-2 óra után csak összecsomósodott csíkokat látni el-elszórva a szemeden.

Ez a paletta tökéletes a nyári sminkekhez, főleg, hogy megint nagyon divatos a Pop Art stílus, ami az élénk színek harmóniáján alapszik. A 5-ös paletták további 11 színösszeállításban kaphatóak. Áruk: 1190 Ft.


Ami pedig igazi csemege, hogy a héten jelent meg a márka 50 színből álló palettája 2 variációban, a hihetünk a forrásoknak 4990 Ft-os áron. Sajnos az én lakóhelyemhez közel jelenleg nincsen ilyen üzlet, de úgy tűnik hamarosan utazom, és amint lecsapok valamelyikükre, arról is lesz teszt.

Ha neked is megtetszettek a termékek, és nincs lehetőséged sehol sem beszerezni, a http://www.lamakeup.eu/ címen megnézheted a kínálatot és rendelhetsz is tőlük, szállítanak az ország egész területére.

Neked vannak már tapasztalataid ezzel a márkával kapcsolatban? Én nagyon nagy rajongó lettem :)
Puszi: T

Képforrás: 50-es paletták: L.A Makeup Facebook oldala

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...