2011. július 18., hétfő

L.A. Makeup: 50-es szemhéjpúder-paletta TESZT

Ahogy ígértem, amint újra egy L.A. Makeup üzlet közelébe kerülök, le fogok csapni a legújabb ínyencségükre, az 50 színt felsorakoztató szemhéjpúder-palettára. Izgatottan vetettem be magam ezúttal az Árkádban található üzletbe. Már az is nehéz volt, hogy melyik palettát hozzam el a kettő közül, végül arra esett a választásom, melyben - saját megítélésem szerint - több a potenciális árnyalat nappali sminkek készítéséhez.


A paletta a 74121 Abstract nevet viseli. Kifejezetten szimpatikus számomra az, hogy ezek a termékek nem csak Magyarországon újak most, hanem az egész márkán belül, ugyanis a hivatalos angol nyelvű weboldalon is új termékként van megjelenítve. Tuti biztos, hogy nem maradunk le így más országok mögött :)




A paletta ugyancsak cellux jellegű anyaggal volt lezárva, ez már ismerős lehet az előző tesztből (bővebben: ITT ) A különböző színek elhelyezésében nem találtam logikát, hideg és meleg színek össze-vissza elszórva találhatóak meg benne, mindenféle árnyalatban. Továbbá nagyjából fele-fele arányban tartalmaz (szintén elszórva) fényes matt és fényes csillogó színeket. Ezekben sem találtam logikát, mert egy soron vagy oszlopon belül is van matt és csillogó, hideg és meleg szín egyaránt. Szintén az angol honlap írta azt is, hogy nappali és esti sminkek készítéséhez egyaránt ajánlott, gondolom ezért a két különböző finomságú csoport.

A palettán belül található egy két végű szivacsos applikátor is. Én mind az 50 színt ezzel festettem fel a teszthez, hogy látszódjon, hogy használható, ha esetleg Neked nem lenne egyéb eszközöd hozzá otthon. Természetesen folyamatosan letörölgettem a rétegeket, de szegény mostanra így is elég megtépázva néz ki, viszont teljes mértékben használható.

Mind az 50 szín jól pigmentált, nagyon szépen fednek, és a többi L.A szemhéjpúderhez hasonlóan nem csomósodnak. Amit mégis negatív dologként könyvelek el, azok a csillogó színek. Ezek is tökéletesen fednek és nagyon szép árnyalatúak, viszont jóval keményebbek, mint a matt színek. Így kicsit erőteljesebben és több rétegben kell velük dolgozni, mint a puhább állagú, matt társaikkal. A csillogó színekkel továbbá még annyi bajom van (de lehet, hogy ez csak az én természetemből adódik), hogy nagy ezüst csillámokat tartalmaz, amitől elveszíti a szín a finomságát. (A közelebbi képeken, a kék árnyalatokban látszik a legjobban talán, hogy miről beszélek.) Ettől függetlenül viszont ezek a színek is ugyanolyan szépek, és ha a sminkelés végén egy nagy puha ecsettel lesöpröd a csillámdarabok nagy részét, akkor az sem idegesít annyira.

A kezemre a paletta öt oszlopa szerint festettem fel a színeket, oszloponként balról jobbra haladva. A kezemen pedig ha balról jobbra nézed, akkor egy oszlop színeit a palettát nézve alulról felfelé láthatod. Ez így most lehet, hogy kicsit bonyolult, de ha a paletta képét nézed hozzá, talán átláthatóbb.





 Az öt kép természetes fényben készült, de lefényképeztem az utolsót lámpa fénynél is, hogy látni lehessen, hogy viselkednek esti sminkként, világítások kereszttüzében. Egy-egy szín felfestésében pedig a nagy ezüst csillámdarabok is kivehetőek.

Összességében meg vagyok elégedve a palettával, megint minőséget kaptam a pénzemért, ami ennek a márkának amúgy is erőssége. Az árnyalatok mennyiségét nézve pedig egy jó darabig nem lesz szükség másikra (na jó talán egyszer az 50-es paletta testvérére, ami barna árnyalatokat is tartalmaz:). A nagy csillámoktól eltekintve is 5-öst adok, és ajánlom Neked is, hogy nyugodtan próbáld ki, mert jó befektetés.

Puszi: T

4 megjegyzés:

  1. Szia!nagyon orulte ennek a tesztnek mert mar nagyon reg ota keresek egy viszonylag minosegi es olcso palettat amiben bennevan minden szin amire nekem van szuksegem anelkul hogy oriasi helyet foglaljon el.

    Azt szeretnem meg kerdezni toled, amit nem ertettem meg tokeletesen, hogy vannak teljesen matt szinek is a palettaban vagy mindegyiknek van fenye( gyongyhazfeny, vagy nem tudom pontosan hogy is mondjak :P)? Es ha van nagyjabol minden arnyalatbol van?, ez inkabb a sotetebbekre erdekel.
    Koszi szepen, Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Szia Kriszta!

    Igen ez jó kérdés, mert igazából nehéz meghatározni, hogy milyen típushoz tartoznak, de teljesen mattnak nem mondanám egyiket sem, inkább olyan halvány selyemfényűek azok, amiket "fényes mattnak" neveztem. A csillámos színekhez képest azonban mattnak tűnnek. Sötétebb árnyalatok a sötétkék, sötétlila, fekete, türkiz - ami téged érdekelhet a kérdésed alapján. Barnák ebben a palettában nem voltak, a "testvérében" ha jól emlékszem viszont igen.

    Csináltam velük nappali sminket már, és nem lett nagyon fényes az eredmény, inkább irizálónak nevezném, szóval lehet visszafogott sminkekhez is használni.

    VálaszTörlés
  3. Koszi szepen a gyors valaszt, meg is fogom rendekni akkor, remelem o lesz az igazi:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen, szerintem nem fogod megbánni! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...