2010. február 27., szombat

Hírnév = biztos siker?

A legújabb divathírek között lavírozva megint egy olyan újdonságra bukkantam amit nem igazán tudok hova tenni.


Marc Jacobs (a Louis Vuitton kreatív igazgatója) most vagy kiégett és ennyire futotta tőle, vagy halálosan komolyan gondolta hogy új darabjait hordani fogják. A kollekciót állítólag Madonna Like a virgin című 1984-es dala ihlette. Nos ha valaki rájön, hogy mi a kapcsolat a kettő között, azonnal írjon...



Ezek a műanyagból készült ékszerek engem leginkább a Scooby doo-ra emlékeztetnek( tudod a "fonási láz" amikor mindenki hosszú műanyag szálakat tekergetett egymásba, különböző színben melyet aztán vagy a karjára tekert vagy kulcstartónak használt). Én személy szerint nem látom ebben a felhozatalban a fantáziát, bár a mai világban sosem lehet tudni. Minthogy azt sem, hogy valaki képes lenne-e hordani ezeket a kreációkat.


Marc Jacobs-nak persze a hírneve is segíthet, hiszen mind a Louis Vuitton, mind a saját kollekciói rendre sikert aratnak. A kérdés, hogy erre a tényre alapozva, vajon bármit el lehet-e adni a gyanútlan márkarajongóknak és divatkövetőknek?Nekem nagyon gyanús, hogy hamarosan divatmagazinok "Ne tedd" oldalain látom viszont ezeket a képeket.

























A felsőkkel igazából még nem is lenne baj.Nekem mondjuk nem stílusom egyik se, de ettől függetlenül elfogulatlanul mondhatom azt, hogy egytől egyig hordhatóak.A kérdésem csak annyi lenne, hogy ezek hogy passzolnak fenti ékszerekkel? A nyakláncokat én például sehogyan nem tudnám hordani a pólókkal, a karkötők még határeset.

Ezekből a képekből számomra annyi tanulság vonható le, hogy azért mert valami dizájnerdarab, még nem garantáltan tuti befutó. Mondjuk ez bármelyik márka darabjaira vonatkoztatható. Csak azért ne hordjunk olyan darabokat amik nem tetszenek, mert hatalmas betűk, és márkajelzések mutatják, hogy mennyit fizettünk érte. De lehet, hogy ez csak az én véleményem.

Puszi: T

4 megjegyzés:

  1. Köszi T ez a cikk megváltoztatta az életem.

    VálaszTörlés
  2. Mrs T ez az oldal egyszerűen supercalifragilisticexpialidocious

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom az előttem szólókhoz! Az év Blogja! :O

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a blogod. Rendszeres követője leszek.
    Szép napot!

    pusz
    Festy
    http://festyinstyle.blogspot.com/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...