2010. február 12., péntek

Tavaszi top 10...

...amik nélkül nem fogsz tudni létezni idén tavasszal. Éppen ma játszottam el a gondolattal amikor kinéztem a havas városra, hogy ha igaz lenne a dal ami a fejemben úgy szólt hogy "Szép nyári nap..." akkor most mi mindent szeretnék venni.

1. Valami kék

Nem, nem esküvőre készülünk, de idén ez is sikkes a pasztellszínek mellett. Továbbá adózom vele a most elhunyt híres divattervező Alexander McQueen(1969-2010) emlékének is, aki a napokban követett el öngyilkosságot. Az ő témája idén az atlantiszi város melyben a kék szín minden árnyalatát előhívta.



2. Színes farmer(ek)





Én egyet mindenképpen beszerzek, mert idén tavasszal is iszonyúan sikkesek és feltűnőek. Legyen lila, kék, piros vagy narancs meg fogod találni a hozzád leginkább passzolót.


3. Motorosdzseki

Feketében a legjobb, de a piros is nagyon csajos, főleg hogyha azt a bizonyos "csöveskesztyű"-nek elkeresztelt csodadarabot is felveszed hozzá.

4. Saru

Idén is marad divatban szerencsére. Én egy fehér darabra vadászom most illetve egy multicolorra, ezeket sajnos tavaly elmulasztottam beszerezni. Sebaj majd most. Ajánlom neked is.



5. Ballonkabát

Egy kabát ami minden alakon minden színben jól mutat. Tuti aduász és nem is hiperdrága minden darab. És hihetetlenül jól érzed magad benne.

6. Overall

Sok divatrajongóval egyetemben én is úgy érzem hogy nagyon nagy sláger lesz az idén. Ráadásként megoldja a mit vegyek fel problémát, és ha sietsz csak kikapod a szekrényből, cipő, táska és már mehetsz is.

7. Hosszú hatalmas nyakláncok



8. Napszemüveg

Ebben is szabadjára engedhető a fantázia, hiszen ma már különféle keretek és lencsék mindenféle mix-éből válogathatunk. De mindenképp szerezz be egy ízléseset. Ha nem is a divatért a szemed érdekében.

9. Hatalmas táska

Egy nagy vászon táska minden tavasszal szükséges. Igaz nem biztos hogy minden cuccod elsőre megtalálod benne, na de melyik női táskában lehet kiigazodni...?

10. Tornacipő



Ha tavasz akkor színes tornacipő. Én a jó öreg Chuck Taylor-okban bízom, a Converse azért mindig Converse marad. De ha a költségvetésed nem engedi meg, a Deichmann is rengeteg színben kínálja saját cipőit idén is. Egy narancssárga vagy kék mindenképpen kell a tavasszal. Nekem legalább is.

Készülődj te is a tavaszi ruhatárfrissítésre, és ha gondod támad kérdezz bátran: be-glamorous@windowslive.com

Puszi:T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...