2011. április 4., hétfő

Vigyázz, kész...újra Glamour-napok! (2011)

Kijelenthetem, hogy évek óta ünnep van évente kétszer! A rendszeres olvasók természetesen talán már hónapokkal hamarabb elkezdenek gyűjteni, hogy aztán egy füst alatt tudják a ruhatárukat kicsit felfrissíteni - velem az élen. Idén is a legtöbb üzletben 20%-os kedvezményekkel találkozhatunk, de egyes szolgáltatásokra akár 50%-ot is igénybe vehetünk. Legtöbbünket gondolom inkább a divatüzletek foglalkoztatják.

Most 116 márka vár Rád is, mintegy 1000 üzletben. Nekem kedvenceim a New Yorker, a Tally Weijl és az Orsay, de a Calzedoniába is biztosan benézek majd 1-2 színes harisnyáért. Szerintem az most tavasszal elengedhetetlen. Az ottani harisnyákkal kapcsolatban eddig jó tapasztalataim voltak, több mint másfél évig tudtam hordani anélkül, hogy megfeslett volna egy is, és utána is csak a talpán. Ami természetesen után meg lett varrva, hiszen annyi idő alatt beleszeret az ember egy-egy darabba.

Még van egy igen szűk heted, hogy megszervezd a bevásárlókörutadat, hiszen biztosan ahova csak tudsz be szeretnél nézni. Mivel április 8-10-ig tart, biztosan lesz időd mindent megnézni.

Shopping-tippek


Virágos felső
A tavasz egyik legnagyobb dobásai az apró virágos blúzok és toppok. Talán nem vagy egy romantikus alkat, de ha ennek ellenére bevállalod lehet, hogy Te magad is meglepődsz. Nincs még egy minta, ami ennyire jól állna minden nőnek.

Kockás ing
Egy másik irányzat azoknak akik talán nem annyira vannak oda a "cukiságokért". A Dolce&Gabbana idei tavaszi kollekciójában felfrissítette a kockás ing fogalmát. Ha szeretnél lezser és vagány darabokat integrálni a ruhatáradba, a kockás ing lesz a te "embered"!

Színes és mintás harisnya
Egy korábbi bejegyzésemben már esett szó a színes harisnyákról( lásd:itt ). Nagyon nem is pazarolnám a szót, szerintem ha egyet beszerzel tavaszra, még nem ért akkora anyagi veszteség, akkor sem, ha neked annyira nem jön be ez a stílus. És akkor egy tényleg bőven elég. Harisnya imádóknak viszont kötelezőek a színes darabok!

Sálak


Ha nem is tervezel nagy bevásárlást csapni, de mindenképp szeretnéd kihasználni a kupon adta akciókat, vagy csak meg akarod lepni magad valamivel, válassz egy vékony tavaszi sálat. Szinte minden szettedet meg tudod vele újítani, persze a színek azért továbbra is harmonizáljanak. Egy kékkel például nem nagyon tudsz mellé nyúlni, hiszen a legtöbbet farmerrel mindig hordhatod majd.

Ne feledd: a kuponok csak a teljes árú, új kollekciós darabokra vonatkoznak, a leértékeltekre nem. Ha pedig sajnos lekésted a magazint és a benne levő kuponokat, még mindig van pár napod, hogy egyezkedj a barátnőiddel akik élelmesek voltak. Jó vásárlást!

Puszi:T


3 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, még soha nem vásároltam G-napokon, pedig korábban megtehettem volna. Most már sajnos nem... De jók a tippek, én valami virágosat mindenképpen szeretnék idén, kockásom már van.

    VálaszTörlés
  2. Nem 8-10-ig van a Glamour-napok? A szövegben 8-11-et írtál.

    VálaszTörlés
  3. Igazad van, én gépeltem el. Köszönöm, hogy szóltál, javítottam. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...