2011. április 2., szombat

Stella McCartney most a C&A vendégtervezője!

Azok, akik nagyon szeretik a McCartney-lány által tervezett darabokat, de nem nagyon tudnak hozzájutni, biztosan nagyon örültek, mikor Stella vendégtervezője volt az Adidasnak, így könnyebben rá lehetett bukkani a darabjaira. Most ismét tervezett - ezúttal a C&A-nak.

Bevallom őszintén, sohasem voltam nagyon C&A rajongó, ha már választani kellett valami más és a C&A között, általában én a valami más mellett döntöttem. Ez a kollekció azonban felkeltette az érdeklődésemet, főleg azért, mert a reklámkampány főszereplője nem más, mint a kedvenc hazai topmodellem, Palvin Barbara (aki idén nyert a Glamour Women of the Year 'legjobb modell' kategóriában , tehát az egész ország nagyon szereti). Zengedezni lehet róla, hogy mennyire profi, és hogy milyen sok kampány készült idén vele (többek között fotózták a H&M-nek és a Calzedoniának is!) de inkább nézd meg a képeket és bizonyosodj róla meg magad.

























Nagyszerű tavaszi színösszeállítás !
Elsőre talán azt gondolod, hogy a kollekció kicsit unalmas, sokszor ismétlődik bennük ugyanaz a színkombináció. Ez azonban Stella McCartney egyik védjegye. Olyan darabokat alkot, amik minden helyzetben megállják a helyüket. Ha végig nézed újra a szetteket egyetlen olyan sem fogsz találni, amely nem felel meg munkába/shoppingolni/ügyeket intézni, és egyben nem ránt ki a csávából, ha hirtelen fontos eseményre leszel hivatalos, ami legyen akár randi akár üzleti ebéd, vagy esti jelenés a barátoknál. Az ilyen sokoldalú darabokra érdemes igazán beruházni. (Az én kedvencem egyébként az eper színű miniruha:)

Egyenlőre még nem lehet tudni, hogy érkezik a Magyarországra a kollekció, és ha igen, akkor mikor, de azonnal szólni fogok, ha bármilyen hír is lesz arról, hogy már kaphatóak, valamint Te is nyugodtan írj, ha valami újat megtudtál. Addig is lehet belőle jó ötleteket meríteni!

Puszi: T

8 megjegyzés:

  1. Imádom Stellát, ezért nagyon várom. :)
    Remélem elérhető áron lesznek ezek a rucik...erről nem tudsz esetleg valamit?

    VálaszTörlés
  2. Egyenlőre még semmi biztosat nem tudni, a kampányfotókat tették közzé még csak nyilvánosan, de érdemes lesz figyelni a híreket, mert amint megjelenik szerintem el fogják kapkodni a darabokat. Én olyan 10-25.000 forint közé tippelném az árakat, de ez is csak találgatás..:)

    VálaszTörlés
  3. Igen, én is ilyen árkategóriára tippelnék, vagy kicsit többre, de majd meglátjuk.

    VálaszTörlés
  4. Vannak jó darabok, de tényleg kicsit egysíkú az egész. Nekem mondjuk egyelőre nincs szükségem ilyen elegánsabb ruhákra, de annak tényleg jó választás lesz, aki "megteheti", hogy dolgozik (sajnos nekem még mindig nincs munkám...)

    VálaszTörlés
  5. Ezek nagy része akár egy állásinterjúra is tökéletes, ha nem is McCartney-árkategóriás darabot választasz, a stílust lehet koppintani nyugodtan. Sok szerencsét akkor munkahely-vadászatban, a kitartás általában meghozza a gyümölcsét. :)

    VálaszTörlés
  6. Az a fekete cipő nem Zara? Mindenesetre nagyon hasonlít rá.

    VálaszTörlés
  7. Én úgy tudom, hogy a ruhákat csak Brazíliában fogják forgalmazni...
    (örülnék, ha téves infó lenne...)

    VálaszTörlés
  8. Utána olvastam, és sajnos tényleg úgy tűnik. Nekünk meg marad az inspiráció. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...