2011. április 26., kedd

Bikinikörkép 2 - H&M és Calzedonia

Gondoltam ne álljunk meg már a legelején, ezért a nyárra kiéhezve nekilendültem, és felkutattam a többi nagy márka által kínált idei darabokat. Csak, hogy legyen teljes a repertoár, és biztosan ne tudd eldönteni, hogy melyiket is kéne megszerezned.  :)

H&M






A H&M-nél úgy tűnik, hogy a nyakba kötős fazonok játszanak a legnagyobb szerepet, háromszög alakú mellrésszel. A legelső képen látható fazon szerintem akkor előnyős, ha kicsit teltebb vagy, viszont az lentebb található darabok inkább kisebb mellű nőknek állnak jól. Illetve kisebb rá az esély, hogy hirtelen mozdulattal mindenki szeme láttára villantasz egyet. Persze a puding próbája az evés, én pedig igazán nem akarlak lebeszélni egyik fajtáról sem. Próbakor úgy is minden kiderül.

Az internetes oldalukon a felsők egységára 2990 Ft, míg az alsóké 2490 Ft volt.

Calzedonia








A Calzedonia esetében a kifutókról készített képeket hamarabb találtam meg, mint a kapmányfotókat, de szerintem ezeken is jól kivehető a lényeg. Sok a vízszín, található köztük fekete és fehér, a fazonok sem egy kaptafára készültek. Az üzletben ennél természetesen több darabot és stílust találhatsz, de indulásnak ezek a fürdőruhák is megteszik. Az árak magasabbak, mint az előző két cég esetében, de ha örök darabra akarsz beruházni, amit nem csak egy szezonon át viselsz, akkor érdemes áldozni rá.

További szép napot!
Puszi: T

Forrás: facebook.com/calzedonia
            hm.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...