2010. május 13., csütörtök

Variációk telitalpúra

Egyre több üzlet kirakatában bukkanak fel újra a parafával vagy gyékénnyel megbolondított telitalpú cipők. Én személy szerint tavaly már beszereztem egyet, de úgy tűnik ennél a mennyiségnél nem fogok megállni. Nekiálltam párosítani a különböző ruhadarabokkal ugyanis ( rövidnadrág, szoknya ...stb.) és nagyon úgy tűnik, hogy mindenhez illenek ezek a darabok.


Rövidnadrággal

Bármilyen színű legyen az adott cipő; farmer rövidnadrággal vagy vászonnal(persze olyan színből amilyen a cípőhöz passzol) nagyszerű szetteket lehet összeállítani. Ennél a darabnál persze - és ha a tiedben is több szín van akkor is - figyelembe kell venni a rendelkezésünkre álló színskálát. Itt sárga-rózsaszín párost választottam, de egy narancs-kék is tökéletesen passzolt volna. Ha kék farmert választasz alapdarabnak hozzá, szinte mindegy is.


Ruhához


A ruha színe természetesen gardróbonként változik, a fazon a lényeg jelen pillanatban. A ruhádnak és táskádnak van ilyenkor nagy szerepe abban, hogy a szetted darabjai harmonizáljanak egymással. Ami viszont egyértelműen kitűnik, az az, hogy bármilyen fazonú szoknyához tökéletes egy ilyen telitalpú csoda. A királykék-korall párosítást azért választottam, mert az idei kollekciókban igen nagy szerepe van mindenhol ennek a színnek, és a korall az ami máshoz nemigen megy, a kékkel együtt viszont felejthetetlen eredményt kapsz.

Hosszú nadrággal


A nadrág természetesen lehetne akár fekete, akár fehér vagy a megszokott kék farmer, a zöld telitalpú (vagy akármelyik másik színű) egyszerűen passzol minden darabhoz. Ehhez a szetthez a méregzöld-fukszia párost választottam, mert ez az másik két szín amiért megőrülök a kék-korall duón mellett. Egyszerűen ezek a színek hihetetlen sikkesek együtt. Persze akármelyik színösszeállítást választod, biztos vagyok benne, hogy telitalálat lesz.
Én biztosan beszerzek egyet még a nyárra. Nyaraláshoz, munkába de várost nézni is kitűnő lesz. Vagy csak egy kiadós vásárláshoz. Egyet te is vegyél mindenképpen.
Puszi:T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...