2010. május 14., péntek

Cannes-i Filmfesztivál

Május 12-én felvonultak a legnagyobb hollywood-i sztárok, hiszen megkezdődött a 2010-es Cannes-i filmfesztivál, ahol az Arany Pálmáért idén is ringbe szállnak a legjobb filmek. Persze nem filmkritikát szeretnék itt most gyakorolni, inkább nézzük meg, ki miben érkezett. Nem mindenkire térnék ki, csak a legemlítésreméltóbbakra.
A legfeltűnőbb ruhaköltemény díját idén is Eva Longora Parker-nek adnám. Hatalmas uszállyal kiegészített fehér Pucci ruhájában vonult végig a vörös szőnyegen. Persze felmerül a kérdés, hogy ebben hogy lehet mozogni, ám a képek magukért beszélnek. Úgy tűnik a ruhához saját "koszorúslány" is járt.

Az asszimetria jegyében választot magának ruhát Salma Hayek is. Az estélyi a Gucci Premiere kollekciójának első darabja, természetesen a fekete clutch szintén Gucci. Az anyagnak szerintem hihetetlen jó az esése( Salmán meg aztán pláne).


Cate Blanchett megint igazolta, hogy a kifinomult izlésért nem kell a szomszédba mennie. Egy Alexander McQueen kreációban jelent meg, mellyel rengeteg kritikus szerint megkapná a virtuális legjobban öltözött színésznő díját. A ruhát McQueen még személyesen választotta ki a színésznőnek, tragikus öngyilkossága előtt.



Számomra Helen Mirren az a nő, akire igazából nem szeretnék sohasem hasonlítani, de mindig fel fogok rá nézni, hogy mennyi bájjal és nőiességgel viseli idős korát. Ebben a fekete Eli Saab ruhában pedig tényleg jól fest. Nem ártana Madonnának sem átgondolnia ezt az örök fiatalság dolgot...


Natalie Imbruglia egy Alberta Ferreti darabot választott, amit a stylistok többsége lehúzott annyival, hogy felejthető. Én azért a fél karomat odaadnám ezért a darabért. A gyöngyökkel kirakott felsőrész ugyan tényleg nem nagy durranás, de miért kellene mindenkinek puccparádéban érkeznie? Szerintem a kevesebb itt tényleg több.


A legjobb smink kategóriában én mindenképpen Ling Pengre szavaznék. Őszintén bevallom, hogy nem találtam meg egyik oldalon sem, hogy milyen ruhát viselt, de én ezt tenném a felejthető mappába. Persze ez ízlésfüggő.


Nálam Kate Beckinsale vitte a pálmát (az Arany Pálmát persze nem, hiszen idén ő zsűritag:). Egy kis asszimetria az ő öltözékébe is belekerült, de nekem nagyon egy kaptafa Eva Longoria ruhájával. Ami nagyon tetszett viszont az az a lila Marchesa ruha, amiben a zsűritagoknak rendezett eseményre érkezett.




Igaz, hogy ez nem egy vörös szőnyeges darab, de szerintem akármelyikünk felvenné ha nagyon kényszerítenék:) Én ezért az egy darabért vagyok eddig oda, abból amit Cannes-ból láttam. De ezért nagyon.:)

Puszi:T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...