2011. szeptember 20., kedd

Essence - Me and my ice cream

Megint egy Essence-teszt, lehet, hogy unalmas a kettő egymás után de a, engem érdekel és b, a nagyobb lélegzetvételű cikkek írásához most nincsen valami sok időm (pedig ötletem az hajjaj :), viszont nem is akarlak olvasnivaló nélkül hagyni Benneteket.

Különböző fórumokat olvasva egyébként azt tapasztalom, hogy ez az egyik legközkedveltebb márka, aminek az állványa előtt kevesen tudnak elmenni úgy, hogy ne csússzon be valami "olcsóság" a kosarukba. Nekem a quattro-paletták az egyik nagy kedvenceim, így nem bírtam ki, hogy be ne szerezzem az egyik újdonságukat.




A me and my ice cream (angolul nem tudók kedvéért: én és a fagylaltom) fantázianevűre esett most a választásom. Mind a négy szín nagyon halvány pasztell színű, tényleg a könnyed nyári délutánok hangulatát idézi. Legalább is a színek és név alapján, hogy az őszi kollekcióban mit keres, arra még nem jöttem rá. Én júliusban jobban örültem volna neki.

Mindegyik árnyalat nagyon matt, ecsettel felvéve porzanak, ezért az applikátoros megoldást javasolnám a felvitelre. Tartósságot tekintve a márka innovációt ígért - szerintem az előzőek is elég tartósak voltak, de ezekkel sincsen kifogásom, mert egész nap fenn maradtak. Nekem nem ültek meg a szemhéjráncokban.

Ezen kívül nehezen építhetőek. Alapozóra vittem fel mind a négyet, de sokszoros festegetés után is csak ennyire építhetőek. (Amennyiben nehezen kivehető, balról jobbra: kék, lila, sárga és a zöld). A sárgát és a kéket tuti, hogy csak highlighter-nek fogom használni, de lehet, hogy a másik kettőnek is ez lesz a sorsa.



Szerintem a képek beszélnek helyettem is, szóval ne kell nagyon körbe írnom, hogy mennyire halványak. Természetes fényben fényképeztem, lámpafényben este kicsivel intenzívebbek voltak. A sminknél 3 színt (a zöld kivételével) használtam fel. Az mozgó valamint alsó szemhéjra vittem fel a kéket, a lilát a mélyítővonalba, a sárgát pedig a szemzugba és a szemöldökcsontra. A képeken egyébként én sem látom a színek közti különbséget, élőben valamiért jobban kibírtam venni.

Ezt a palettát igazából olyanoknak ajánlanám akik nem tudnak olyan ügyesen sminkelni - ezzel ugyanis jókat lehet gyakorolni és nem látványosak a hibák. Valamint tökéletesen megfelelnek iskolai sminknek - a tanárok az erős sminket amúgy sem nézik jó szemmel (teszem hozzá, általános iskolásoknak nem is kéne erős smink egyáltalán.) És ahogy már említettem szerintem highlighter-nek is megfelelnek mind a 4-en.

Összességében nem valami intenzív paletta, valamiért nekem mégis tetszik. Ha Nektek is megtetszett, hajrá, csapjatok le rá!

Puszi: T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...