2010. január 30., szombat

Pasztell rózsaszín 2010 tavasz/nyár

Ahogy tegnap megírtam Neked a Versace-s cikket azon kezdtem gondolkozni, hogy igen az hogy a rózsaszín visszajön ennyire a tavasszal az nagyon szép és jó, de fogalmam nincsen hogy hogy fogom hordani. Ezért ma reggel neki is álltam hogy összeállítsak 1-2 szettet, ötletnek Neked és magamnak is egy kicsit:)

Mert ugye azt mondani nagyon könnyű hogy hordjunk egyfajta színt, de amikor tanácstalanul áll az ember lánya a szekrény előtt akkor máris más az egész szituáció.



Az első lépés ilyenkor az, hogy rájöjjünk, hogy melyik színek is illenek hozzá. Na itt jöttek a gondok, mert ha igazán végiggondoljuk, a rózsaszínnek ehhez a fajtájához a legtöbb szín...nos nem illik. Különböző ruhadarabok hosszas párosítása utána arra jutottam hogy a következő színekkel lehet hordani: fekete, fehér (ez a két szín adu-ász,mert mindenhez jó) szürke, beige (bézs), halványbarna, és pasztell sárga.

Utána végig vettem a 4 alapdarabot ebben a színben és így álltam neki játszani a kombinációkkal. A felső kép bal oldali szettben a szoknya lett rózsaszín. Ha neked is van hasonló színű szoknyád, akkor a felsőrész megválasztása okozhat gondot. Az előbb felsorolt színekből én a szürkét választottam, de mivel a cipő illetve kabát fehér így a mindig jól bevállt fehér felső is szuper. Ilyenkor az még a fontos, hogy a blézered vagy kabátod ne legyen a szoknyával egy színű, hacsak nem egy komplett kosztüm-együttessel rendelkezel. Táskának sötétebb darabot választottam, hogy ne legyen az egész felszerelés olyan "sápadt".

Nos mi a teendő, hogyha a felsőrészed pompázik pasztell rózsaszínben. Gyakorlatilag akkor van a legkönnyebb dolgod, hiszen választhatsz szoknyát vagy nadrágot, anyagnak farmert vagy bársonyt. Ha a megfelelő alapszínekkel párosítod és kerülöd a nagyon harsány színeket, akkor egészen biztos hogy nem tudsz mellé lőni. Ilyenkor a cipődnek és táskádnak sem fontos a felső színével egyeznie, de azért stílusban és színvilágban passzoljanak. Vigyázz arra, hogy 3 színnél több azért ne nagyon legyen rajtad.



Ha van nadrágod rózsaszín, akkor majdnem ugyanaz a helyzet mint a szoknyával, annyi könnyebbséggel, hogy a stílus sokkal szabadabb. Ide én személy szerint sárgát választottam (mert a rózsaszín nadrághoz leginkább ezt a színt fogom a tavasszal hordani)amitől sokkal felszabadultabb és játékosabb lett az egész összeállítás. Aki viszont nincs oda annyira a cukorkaszínekért, maradhat a fehér-fekete-szürke triónál. Sálat természetesen bármelyik szetthez felvehetsz, nemcsak hogy nem fagysz meg odakinn, de a sál-viselet még mindig nagyon sikkes.

A negyedik összeállításban majdnem minden rózsaszín, talán nehéz eldönteni, hogy mit választottam ehhez alapdarabnak. A táskát. Talán ez a legnehezebb a négy variáció közül, ha a táskádhoz (vagy netalántán a cipődhöz) szeretnél öltözni. Ebben az esetbe kell azonban hogy rendelkezz valamilyen másik hasonló színű darabbal. Csak a cipőd vagy csak a táskád elütne az egész szettől, ha egyébként nincsen más ruhád amivel összhangba hozd őket (ha viszont a táskád és cipőd egyszerre rózsaszín természetesen nyugodtan felvehetsz hozzá más színeket, az összhang megmarad).Ehhez a kombinációhoz azért a feketét válaszottam, mert személy szerint nagyon kedvelem ennek a két színnek a kontrasztját, de persze ha más színnel hordod az sem probléma.

Remélem, hogy tudtam valamennyit segíteni Neked, hogyan is viseld az idei tavasz egyik slágernek igérkező színét. Én mindenképpen tanultam belőle. További jó böngészést, és ha kérdésed van írj bátran: be-glamorous@windowslive.com

Sok puszi: T

2 megjegyzés:

  1. A huge dick in my pussy,the warm wet tounge up my arse and cum as well as pussy juice all over me.
    Fuck, ozzy

    Feel free to visit my blog post ... hcg injections
    My site :: hcg injections

    VálaszTörlés
  2. I am really impressed with your writing skills as
    well as with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you modify it yourself?
    Anyway keep up the excellent quality writing, it's rare to see a great blog like this one these days.

    Also visit my web blog Fake Oakleys

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...