2010. január 2., szombat

Boldog Sikkes Új Évet!

T:Ez a szilveszteri időszak is hamar eltelt. Éppen azon gondolkodtam mit vegyek fel az év első munkanapján és megosztom most veled is, hogy miben is indulj neki az évnek. Két különböző összeállítást kreáltam, hiszen nem vagyunk egyformák de azért valljuk be, olykor előfordul hogy kitaláljuk mit veszünk fel még este aztán korán reggel meggondoljuk magunkat. Ilyenek a nők, hangulatfüggők.

Nos, két olyan szettet találtam ki amiben hidd el jó kedved lesz akármilyen lábbal kelsz majd fel.



Mindkét stílusnál a sportosnál és a nőiesebbnél is fehér színű felsőből indultam ki. A fehér szín nekem ugyanis mindig megoldja a "mit vegyek fel nincs egy normális göncöm sem" problémát.

A bal oldali összeállítást akkor válaszd ha rohanós nap elé nézel vagy tényleg a sportos hétköznapi stílust részesíted előnyben. A vidám felsőhöz barna kordbársony nadrágot választottam, mert mindenki mindig kék farmerben jár. A barna véleményem szerint kevésbé "tömegviselet".Ezután olyan kabátot kerestem amelyik színben passzol a felsőhöz (itt a rajta található mintához). Ha egyszínű felsőt vettél fel akkor a kabátod/kardigánod színét inkább a nadrágod színéhez igazítsd.
Lapos barna bokacsizmát és hatalmas ehhez színben passzoló táskát ajánlok. Akár iskolába, akár munkába indulsz kell a nagy táska hidd el. Végül az egész szettet feldobtam egy sállal ami a nagy hidegben nem csak dekorációként funkcionál majd.

A jobb oldali kreációm inkább a nőiesebb irányt képviseli, a fehér felsőt a csipke teszi izgalmasabbá. Ha már nőiesség akkor szoknyára voksoltam. Itt farmerszoknyát látsz de ha nem kék-fehérben szeretnél menni, akkor bármilyen színű ceruzaszoknya megfelel. A miniszoknyát ilyen fajta felsőhöz felejtsd el. Sok a kettő együtt.
Mivel hideg van, kabátot muszáj venned, a szín és a fazon a szoknyádhoz vagy cipődhöz illjen. A táska ennél a variációnál is nagy. A fehér színt azért válaszottam ide, mert kevésbé volt hangsúlyos a szoknya és a kabát színe mellett, de természetesen nem létfontosságú, hogy a felsőddel egy színű legyen. A magassarkú csizmát pedig a nőies stílus megköveteli ebben a helyzetben. Fehér, ezüst, fekete mind-mind tökéletes.

Remélem sikerült egy kis útmutatót adnom így az első hétre. Sok sikert mind az öltözködésben, mind az új év kezdésében. És ne feledd bármi kérdésed van: be-glamorous@windowslive.com

Puszi: T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...