2011. május 23., hétfő

Legyen hangsúlyos a csuklód is!

Saját tapasztalat alapján jelentem ki, hogy karkötőt hordani nem mindig kényelmes dolog. Nekem kapásból 3 problémám is akad ezzel az ékszerrel:

1, ha már hordok, akkor egy darabnál nem akarok megállni, hanem legalább 4-5-öt fel akarok húzni a kezemre. Ez persze azt jelenti, hogy a jó ízlés érdekében legalább a hangsúlyos fülbevalómat le kell venni, hogy ne egy karácsonyfa díszítő szettre emlékeztessek.

2, amennyiben mégis megválok egy másik hőn szeretett ékszeremtől és bevállalom a karkötőrengeteget, akármekkora mozdulatot teszek végig csilingelem a várost. Ami azért valljuk be egy idő után már idegesítő, nem csak a környezetem számára, de már nekem is.

3, az előző két ok miatt inkább hagyom az egészet, marad a hangsúlyos fülbevaló és nyaklánc, és hosszú hónapokra elfelejtem, hogy karkötőim is vannak.

Aztán látok egy jól sikerült fotót a neten, vagy valakit a városban, aki egy gyönyörű darabot visel, és megpróbálom újra értékelni a csuklómhoz fűződő viszonyomat. Most is ez történt, és igazán szép képeket találtam, amitől lehet hogy nyárra beindul majd nálam (is) a "karkötő-őrület". Úgy tűnik, a következő darabok megoldást nyújthatnak Neked is és nekem is, ha hasonló a problémánk.

 Már attól elbűvölő darab ez a több soros gyöngy-csoda, hogy legalább 15 rétegből áll. Persze feltételezem, hogy nem csak karkötőként funkcionálhat ez a darab, hiszen egyszerűen átvariálható 3 soros nyaklánccá. (Tessék, ha útközben mégis meggondolnánk magunkat, hogy karkötőt vagy nyakláncot szeretnék viselni.) Hosszabb gyöngysorokat, egyébként manapság nagyon sok ékszerüzletben lehet kapni, de méterárukban is fellelhetőek, persze akkor még szükség van egy kis otthoni kézi munkára, hogy karkötőt szerkessz belőle. Ha nem érzed magadban a kreativitást, maradj nyugodtan a kész verziónál.
 A fenti karkötőt előbb nevezném fém csuklószorítónak, mint ékszernek, de tetszik az egyszerű stílus amit képvisel. Nem beszélve arról, hogy a körömlakk milyen jól harmonizál vele. Nem utolsó szempont ez sem, ha van egy jól bevált darabod, amit mindig viselsz. Az ilyen karkötőknek én a mintás verzióját preferálom, de ezt is el tudnám viselni. Ja, és ez biztosan nem csilingel.
 Nagy kedvenc még a szivárványszínű, a strasszos, gyöngyös csillogó karkötő. Na ilyenből aztán kizárt, hogy ne találj legalább egyet, ami a szívedhez nő. Ha ki szeretnéd emelni a szettedből, akkor a legjobb fekete-fehér-szürke összeállításaidhoz viselni, hiszen akkor biztosan minden szem a csuklódra szegeződik majd. Egyedülálló színes darabként pedig illeni fog minden egyébhez.
Ezt a képet azért emelném ki, mert látszik belőle, hogy a barna (vagy nyáron lebarnult) bőrön milyen jól mutatnak az apró, de világos darabok. Engem biztosan idegesítene, hogy "csak" kettő darab van a kezemen, de igazából ez ízlés dolga. És így is nagyon szép.

Azt vettem észre, hogy a környezetembe élő emberek sem viszik túlzásba - hozzám hasonlóan - a karkötők viselését. Persze az is lehet, hogy nem vagyok elég jó megfigyelő, vagy egyszerűen csak ilyen emberek vesznek körül. Ha eddig te sem kaptál rájuk olyan nagyon, lehet, hogy itt az ideje, hogy beleásd magad a témába. Ha nem tudod, hogyan kezdd, a legtöbb márka több egymáshoz illő darabot is szokott forgalmazni, így agyalnod sem kell, hogy passzolnak-e egymáshoz. Ha kedvet kaptál, vesd bele magad!

Puszi:T

Képek: cosmopolitan.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...