2011. május 17., kedd

Izgalmas kiegészítők Abodi Dórától!

Nem igazán írtam eddig magyar divattervezőkről, magam sem tudom miért, de mostanában egyre jobban felkeltették az érdeklődésemet. Persze köze van ennek ahhoz, hogy a hazai divatlapok is egyre többet foglalkoznak itthoni tervezőkkel, amit egyáltalán nem bánok, sőt, csak bánhatjuk, hogy nem hamarabb fedezték fel őket.

Ami most engem elvarázsolt, az Abodi Dóra 2011 tavaszi/nyári kollekciójában található cipők és táskák. Persze a ruhák is gyönyörűek, de engem most a kiegészítők fogtak meg ténylegesen. A csillogó darabok egyébként is vonzottak világ életükben, de matt színekkel párosítva teli találat úgy érzem az összes.

Táskák




Ha már csillogásról van szó, a számomra legkedvesebb a 2. darab, de ettől az utolsó rojtos állatfigurás darabtól is el lehet olvadni. A macik és lovak olyan pluszt visznek bele, amitől egy szettet könnyen pajkossá varázsolhatsz, és mégis megmarad a nőiességed. Totális kedvenc ez is!

Cipők







A kollekcióban szerintem mindenki megtalálná a számára megfelelőt, hiszen található benne lapos és magas verzió, peep-toe és gladiátor szandál is. A bézs fodrosat emelném ki személy szerint, ez az a darab, ami egy kicsit extrémebb, de ha egyszerű ruhát veszel hozzá, biztosan mindenki a lábaddal lesz elfoglalva.:) Én koktélruhával tudom elképzelni.

Ha már az oldalon jártam, elképzeltem a lehetséges párosításokat:




Persze ez csak az én ízlésem. Szerencsére a darabok olyan jól passzinthatóak egymáshoz, hogy számtalan variációt lehetne belőlük kreálni. Egy ilyen duóval pedig minden öltözéket fel tudsz dobni. Ha felkeltették a darabok az érdeklődésedet, nézd meg a kollekció ruhadarabjait is a http://doraabodi.com weboldalon. Te melyik darabot hordanád szívesen?


Puszi:T

Forrás: doraabodi.com

2 megjegyzés:

  1. Nagyon cool Dora Abodi!!
    Az itteni, de a legújabb kollekció táskák, kiegészítők!!! Mind igen jók.
    Vissz Márk

    VálaszTörlés
  2. Ezzel én is csak egyet tudok érteni!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...