2011. május 19., csütörtök

Color-blocking 2: színre színt

Éppen a júniusi Cosmopolitant lapozgattam, mikor rábukkantam egy Gigi-vel készült divatfotó-sorozatra (híres magyar modell), ami éppen passzol a color-blocking témához. A fényképeken felbuzdulva illetve azok alapján összeállítottam egy-két színes szettet, ha az előző bejegyzésemben található színskálát nehéznek találod kibogarászni (lásd: itt).

 Nem lettek Cosmo-hű összeállítások (magyarán szólva nem is igazán hasonlítanak a darabok, csak a színösszeállításban), de szerintem segítenek, ha nincsen ötleted a témával kapcsolatban.
 Ez az első szett a fő színekből lett kialakítva, vagyis kék-piros-sárga trió alkotja. Ha szeretnél hasonlót kipróbálni, de híján vagy a piros nacinak, egyszerűen cseréld meg a nadrág és a felső színét. Kék farmer biztosan található a ruhatáradban, és hát piros felsőt is hamarabb találsz, mint ugyanilyen színű nadrágot.
 Első látásra úgy gondolhatod, hogy egy ilyen szett kövérít, második látásra azonban beláthatod, hogy ez csak az én képszerkesztői "tudásom" tudatmódosító hatása. Sajnos nem találtam vékonyabb magasított derekú ceruzaszoknyát, szóval ha tetszik a szett, akkor képzeld oda. Ha nem jön be, inkább haladj tovább. :)
 A négy összeállítás közül, nekem ez lett a kedvencem, pedig inkább nőies stílust tudhatok magaménak mint sportosat. A short idén nyáron is kelendő lesz (inkább ne gondoljunk most bele a gatyarohasztó hőségbe), az élénk színek pedig minden idényben jöhetnek. A sárga pedig egyébként is jól mutat a napbarnított bőrön. Zöld tornacipőt - amennyiben tetszik - a Conversnél vagy a Deichmannban keress. Persze a ruhadarabok színeit lehet cserélgetni a citrom-pink-zöld kombón belül.
Ennek a szettnek a kivitelezését tartom a legbonyolultabbnak. Piros cipőt, táskát övet szinte mindenhol találhatsz magadnak, ám a pink szoknya nehézséget okozhat. Nekem legalább is okozott tavaly, nem is kicsit, mert sehol nem találtam a megálmodott szettemhez. Ezért varrtam egyet. Tekintve, hogy életemben először csináltam, nagyon jól sikerült, persze igénybe vettem egy kis segítséget.
Ha te nem akarsz megszenvedni ezzel, akkor cseréld le a szoknya/nadrág színét sötétkékre. Ha visszanézel a színskálára, látni fogod, hogy a triadikus-elv szerint még jobban is passzol a piros-türkiz színekhez, mint a pink.

Remélem tudtam Neked ötleted adni, vagy ha ez mégsem történt meg, legalább kikapcsolódtál egy kicsit az írásomat olvasgatva. Ha esetleg neked támadt ötleted, írd meg nyugodtan kommentben vagy e-mail-ben a to-be-glamorous@freemail.hu-ra. :)

Puszi:T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...