2011. március 15., kedd

Penelope és Monica Cruz 2/2

A híres testvérpár már kreált egy kollekciót a svájci Charles Vögele (ejtsd: csárlsz főgele) számára, most pedig megalkották második kollekciójukat. Eddig fenntartásaim voltak magával a Vögele-darabokkal kapcsolatban. Nem tudom ugyanis, hogy láttad-e azokat a kötött darabokat amiket 2 évvel ezelőtt lehetett rendelni a téli kollekcióból. Nekem valahogy egyáltalán nem tetszett egy darab sem, olyan ódivatú és olcsó hatása volt némelyiknek, most azonban át kell, hogy értékeljem a hozzá fűződő viszonyomat.

A Cruz-testvérek a Biaggini Violet kollekcióban igazi tavaszi darabokat terveztek, melyek minden korosztály számára hordhatóak szerintem. Íme a fényképek ismételten ötletszerzés céljából (is):
Kicsit talán egyszerűnek tűnik néhány darab, de mint tudjuk a kevesebb sokszor több.Ezt pedig tavasszal sem árt szem előtt tartani. Ha kíváncsi vagy a többi Vögele-darabra, kattints nyugodtan a http://www.charles-voegele.hu oldalra, ahol kedvedre böngészhetsz tovább. Egyébként Monica Cruz szerintem sokkal fotogénebb, mint nővére. Szerinted?

Puszi: T
Képek: Instyle.com

2 megjegyzés:

  1. Szerintem meg Monica simán csak szebb, mint Penelope!
    Ezek a darabok egész jók, bár a márkát nem szeretem, legalábbis ami felénk volt üzlet, tele volt öreges és ahhoz képest drága cuccokkal, nemrég pedig be is zárt.

    VálaszTörlés
  2. Igen, lehet hogy csak simán szebb, a Karib-tenger kalózaiban majd meglátjuk a különbséget.
    Éppen az öreges cuccok miatt írtam a fenntartásaimat, tényleg elég sok ódivatú darabjuk volt, de amiket most a honlapon láttam, azok elég jók. Rájuk fért a vérfrissítés.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...