2011. június 10., péntek

Max Factor - Lipfinity Lip Tint ajakfilc

Mint már az előző bejegyzésben írtam, kacsintgattam a Max Factoros ajakfilcek felé. Addig-addig agyaltam a dolgon, míg egyik szabad pillanatomban beszabadultam (most éppen a Rossmann-ba), és beruháztam egyre. Mivel még sohasem csináltam sminkteszt bejegyzést, előre is bocsánat a hibákért, nem csinálok beauty blogot a to-be-glamorous-ből, de ami nagyon tetszik, azt meg szeretném mutatni. Persze majd biztosan fejlődni fog a dolog.

Abból az árnyalatból amit én választottam nem volt kint teszter, de gondoltam miért ne próbáljam ki. A 02-es Mistical mauve árnyalat első ránézésre nekem lila beütésűnek tűnt, csomagolását tekintve sem gondoltam róla mást.
Apropó csomagolás.. figyelemre méltó a Max Factorosoktól, hogy gondosan becsomagolták, hiszen nincs is annál rosszabb mikor megveszel egy terméket, és talán 100 másik nő nyála is rajta lehet. Szóval ez piros pont.   Azonban olyan szinten rá van húzva a csomagolás, hogy szó szerint foggal-körömmel kellett küzdenem, hogy hozzá jussak a termékhez (nem mondom, fokozta az izgalmat :) Egy picit a külső rész meg is sérült mikor végre sikerült megszabadítanom, de elenyésző veszteség.

Mielőtt nekiestem volna mázolni, egy puha sörtéjű fogkefével leradíroztam a számat, szerintem ajánlatos, mert olyan termékről van szó ami beszívódik, és ha "rücskös" a felszín, akkor úgy járhatsz, mint egyszeri leányzó az önbarnítóval - csak a szádon.
 Második lépésként körberajzoltam a szám, mintha csak kontúrceruzát használnék. Igazából olyan érzés volt, mintha szövegkiemelővel rajzolnék, de figyelni kell, hogy pontosan csináld, mert száraz ajkakon nagyon gyorsan szárad.
 Ezután beszíneztem a kontúron belül lévő területet egy rétegben. Mivel alapból elég világos szám van, így természetes színt kaptam tőle. Természetes fényben legalább is, lámpafényben már egy kicsit sötétnek hatott.
 Természetesen, ha áthúzod még egy rétegben, akkor napfényben is erősebb lesz a hatás.
 Kíváncsi voltam, mit kapok, ha szájfénnyel megspékelem. Halvány rózsaszín árnyalatot használtam, így az erősebb szín is újra kivilágosodott. Egyébként így sokkal egységesebbnek éreztem a filc hatását is, mintha kicsit jobban beszívódott volna utána.

Összességében, szerintem 1 rétegben nappalra bárhova használható, olyan hatása van, mintha természetesen ilyen színű lenne a szád. Abszolút nem érzed úgy, hogy ki vagy sminkelve. Még egy előny, hogy nagyon tartós (kipróbáltam benne egy éjszakát, és nem kente össze az ágyneműt, sőt még csak el sem kenődött), akár egy light-osabb étkezést is kibír (értem azt, hogy nem szaftos birkapörköltnek ülsz neki benne).

Nekem nagyon bejött, és ajánlom Neked is bátran. A nyári sminkednek szerintem tökéletes alkotóeleme lesz! Ha megtetszett, 5 másik árnyalatot is kipróbálhatsz a drogériákban :)

Puszi:T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...