2011. június 5., vasárnap

Essence - You Rock!

Köztudottan hatalmas Essence rajongó vagyok, így mindig nagy izgalommal figyelem, hogy mikor jelennek meg az új trend kiadások, amit először leírok ide Neked, aztán pedig rohanok az üzletbe, hogy letekergessem mindegyik új üvegcsének és tubusnak a tetejét (a biztonsági őrök nagy örömére), és kiválasszam azokat, amiket aztán teljes elégedettséggel magammal cipelek.

A legújabb kiadás a You Rock! nevet kapta, és a nyári fesztiválok hangulatát idézi. Szerencsére már mindenki nyár lázban ég, szóval aktuális a kollekció. Ahogy végig néztem az új lakkokon, egyből lazítani támadt kedvem (amit sajnos nem engedhetek meg jelenleg magamnak), na meg persze vásárolni. :)

Mivel borzalmasan nagy szemhéjpúder őrült vagyok, így ezzel kezdem. A mostani kollekcióban ez az egyetlen szemhéjpúder, amit meg lehet vásárolni. Nagyon praktikus szerintem, hogy ecsetes végű applikátort és tükröt is építettek bele, így be lehet dobni az egészet a táskádba, és már indulhatsz is. A színek meglehetősen kifinomultnak tűnnek. Nekem nem a rock-os érzés ugrik be róluk rögtön, de a vízpart annál inkább.
Szemhéj alapozó. Az Essence-től én még nem láttam, hogy kiadtak volna hasonló terméket. (Ha esetleg nem tudod mire való: az alapozót kell a szemhéjpúder előtt felvinned a szemhéjadra, ha intenzívebb és hosszan tartó árnyalatokat szeretnél kapni.) Ha még nem próbáltál soha hasonlót, most jutányos áron megteheted.


Körömlakkok terén is a pasztell kerül előtérbe, természetesen a kollekció szemhéjpúdereihez igazítva. Így elsőre engem a halvány ibolyaszínű fogott meg, de a pinknek is izgalmas az árnyalata. Rengeteg körömlakkom van már tőlük és minőségben még sosem csalódtam, szóval bátran ajánlom ezeket is ha megtetszettek.

...ééééés az ajakfilc úgy tűnik megjelent az Essence-álványokon is! Még nem próbáltam ajakfilcet ez előtt, szóval én azt hiszem ezzel fogom kezdeni (bár a Max Factoros darabok felé is nagyon kacsintgatok). Egy erősebb és egy halványabb rózsaszín árnyalatban kaphatóak, amint azt a képen is látod.

Mivel sokat gondolkoztam azon, hogy sminkteszt "rovattal" bővítsem a blogot, így amint lecsapok a nekem megfelelő darabokra, ígérem, hogy "élesben" is megmutatom ezeket az új színeket.(Feltehetően erre még várni kell majd, hiszen a magyarországi üzletekben mindig csúszással jelennek meg külföldön.) Ha nincs a közeledben Rossmann üzlet akkor most már az Auchan üzleteit is ajánlom, legalább is, nálunk ott is megjelent az Essence egy "alapálvánnyal"(értsd: egy darab, és csak a régi alaptermékek kaphatóak rajta).

Jó válogatást!
Puszi: T

Forrás: essence.eu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...