2010. július 1., csütörtök

Napfogyatkozás az arcodon

Ha Te is a Twilight saga őrület élbeli tagja vagy és ez mellett imádsz sminkelni is, akkor hatalmas örömhírt hoztam számodra: elérhető a "the twilight saga: eclipse collection"!

Ami a legjobb az egészben, az az, hogy az ötlet nem valami hatalmas élenjáró divatcég fejéből pattant ki, hanem egy mindenki számára elérhető márkáról van szó. Az Essence ugyanis az Alkonyat filmek harmadik részének premierjével egyidőben(jún.30) piacra dobta exklúzív sminkkollekcióját, mely a napfogyatkozás és a film színeit tükröző árnyalatokból áll.


A kollekció tagjai

Duó szemhéjpúder: a szemhéjpúder együttes 3 különböző színkombinációban kapható, és különlegessége, hogy száraz és nedves formában egyaránt használható. Ennek függvényében készíthetsz vele nappali, vagy esti füstös sminket is.



Csillámló púder:
az ötletet konkrétan a Cullen család bőrszíne adta, mely a napfényben szikrázik. Az egész arcod ragyogni fog tőle. Ez aztán tényleg a nyári bulik elengedhetetlen kelléke!



Szájfény: bódító vörös, mélyfekete és a naplemente színei biztosítják a ragyogást bármilyen alkalmon, hogyha ezeket a szájfényeket dobod be. Fémes hatásával és csábító illatával biztosít Téged is arról, hogy bárkit elbűvölj.



Körömlakk: a repertoárból nem hiányozhatnak a színes lakkok sem a holdfény enyhe szürke színétől az alkonyat lenyűgöző vörös árnyalatáig. Minden típusú lány, konzervatívabb és merészebb is egyaránt megtalálja majd köztük a hozzá leginkább passzolót. Válogass Te is nyugodtan!


Régebben én sehol nem találtam az Essence termékeket, pedig minden parfümériát végig jártam, ezért mondom most Neked el, hogy ne járj úgy mint én: a Rossmann drogériát célozd meg, ha bármelyik darabot azonnal meg szeretnéd szerezni! Smink és alkonyat rajongó lévén én mindenképpen ott leszek az egyikben!:) (Ja igen, a kollekció limitált!)

Puszi:T

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jóó, bekell szerezni valami szép körömlakkot! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem már van ezüstben, meg a vöröses feketében:) az ezüst nagyon bejött:)

    VálaszTörlés
  3. Ilyeneket hol lehet venni és mennyibe kerülnek?? Csak azért mert az összeset szeretném megvenni. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...