2012. augusztus 14., kedd

Készítsd el egyedi felsődet!

Mostanában nagyon sok kreatív oldalon megfordulok, mert sajnos saját magamtól annyi kreativitás sem szorult belém, mint BKV-ellenőrbe a jóindulat. Arra viszont mindig is vágytam, hogy kitűnjek a saját környezetemből, hogy ne mindig a "tömegcuccokat" hordjam, hanem legyen a ruhatáramban valami olyasmi, ami másnak tuti nincsen.

A következő képre a pinterest.com-on bukkantam, nekem nagyon tetszik, bár a hazai árakat nézve kicsit költséges. Mutatom a képet:

Őszintén megmondom, nekem kellett pár perc, mire felfogtam, hogy melyik lépés mit jelent. Amire szükséged lehet: fehér pamut trikó/atléta, színes textilspray (attól függően hány színt szeretnél és milyen arányban), csipke(méteráruban beszerezhető), illetve lepedő vagy viaszos vászon, amin majd a műveletet végrehajtod.

Nincs más dolgod, mint a lepedőre amin dolgozni fogsz, szépen kisimítva lefekteted a trikót és ráhelyezed a hasonló szélességű csipke anyagot. Érdemes oldalt rögzíteni vagy nehezéket tenni a csipkére, hogy ne mozduljon el. Ezek után tetszőleges sorrendbe állítva a színeket, vastag sávokban - ami lehet függőleges vagy vízszintes, ahogy neked tetszik - felfújod az összes spray-t, vigyázva, hogy a színek ne nagyon mosódjanak egymásba. Várd meg, hogy teljesen megszáradjon minden réteg, majd ha a másik oldalon is szeretnéd ugyanezt a mintát, akkor ismételd meg. (Csak teljes száradás után!)

Személy szerint én a csíkokat függőleges irányba festeném fel, és nem csinálnám meg a hátulját, az eltérő színben pompázó oldalak most nagyon divatosak. A csipke szerintem el is hagyható, csak akkor óvatosabban kell fújni. Hétvégi programnak vagy ha unatkozol tökéletes, és még egy új felsőt is kapsz!

Puszi: T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...